Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های انتخابات مرحله دوم مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی در شهرستان دهلران به رضایت بخش بود.

«غلام رضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان دهلران، اظهار کرد: در راستای اجرای دقیق دستور العمل های انتخابات 248 مورد بازدید از شعب محل اخذ رNی به منظور نظارت بر حسن اجرای شیوه نامه های بهداشتی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان توسط کارشناسان این شبکه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: 124 مورد گندزدائی حوزه های شعب اخذ رأی بعد از پایان انتخابات مرحله دوم مجلس دوره یازدهم در سطح شهر و روستا با همکاری نیروهای هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه دهلران در راستای در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است.

 

منصوری یادآور شد: جلسات  توجیهی جهت هیئت های نظارتی، هیئت های اجرائی انتخابات و نمایندگان فرماندار مستقر در شعب اخذ رأی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی  با نظارت از جمله موضوعات مهمی بود که در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران قرار داشت.

 

وی بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص رعایت نکات بهداشتی انتخابات مرحله دوم مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان در رسانه ها سبب شده بود که مردم حساسیت بیشتری داشته باشند که خوشبختانه شهروندان با توصیه های بهداشتی کارشناسان در بحث فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: بازدید مستمر از شعب اخذ رای در سطح شهرستان در دستور کار کارشناسان این شبکه قرار داشت و رعایت پروتکل های بهداشتی در بحث انتخابات به خوبی انجام شد.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انتخابات مجلس دهلران انتخابات مرحله دوم مجلس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان