Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:54:26 GMT

درخشش عبادی‌پور در آغاز فصل جدید پلاس‌لیگا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۰۷۰۱

درخشش عبادی‌پور در آغاز فصل جدید پلاس‌لیگا

میلاد عبادی‌پور ‌ستاره لژیونر والیبال ایران، در هفته اول پلاس‌لیگا، امتیازآورترین بازیکن تیم اسکرا بلخاتوف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، فصل جدید لیگ والیبال لهستان در حالی با حضور تماشاگران آغاز شد که در هفته اول این رقابت‌ها، تیم اسکرا بلخاتوف میهمان تیم کوپروم لوبین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این بازی با نتیجه ۳ بر یک (۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸ و ۲۴ بر ۲۶) به سود اسکرا به پایان رسید و میلاد عبادی‌پور ستاره ایرانی این تیم، با کسب ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن تیمش شد. نوربرت هوبر هم‌تیمی میلاد نیز عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. رونالد خیمنز از کوپروم نیز امتیازآورترین بازیکن تیمش بود.   گفتنی است تیم اسکرا بلخاتوف در هفته دوم پلاس‌لیگا، روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به مصاف تیم زاویرچه می‌رود که ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، سرمربی‌گری این تیم را بر عهده دارد. از این جهت، رویارویی میلاد عبادی‌پور با شاگردان کولاکوویچ، از دیدارهای جذاب هفته دوم لیگ لهستان خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!