Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درخصوص نامگذاری سالن وزنه‌برداری این فدراسیون به نام سیامند رحمان صحبت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز برگزار شد. در این جلسه که با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، معاونین و مدیران برگزار شد، روند فعالیت واحد ورزش قهرمانی و همگانی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا این نشست، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی به ارائه عملکرد و گزارشی از تعداد سهمیه‌های پارالمپیک و روند حضور تیم‌های ملی در مسابقات برون‌مرزی پرداخت.

در ادامه، رئیس فدراسیون به منظور ارتقای اطلاعات بخش ورزش قهرمانی و همگانی، به تهیه نمودار مقایسه ای ورزشکاران جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز جمع بندی اعداد و ارقام مربوطه تاکید کرد.

اسبقیان همچنین نگاه فدراسیون را از قهرمانان که در تلاش برای ارتقا رکورد خود هستند، حمایتی دانست و گفت: مطابق با نظر متخصصین و کارشناسان خبره ورزشی نباید از حالا درباره عدم موفقیت ورزشکاران درپیشرفت‌شان در مسابقات آینده پیش داوری کنیم.

وی ادامه داد: به صورت عادلانه از ورزشکاران در سطوح مختلف آمادگی حمایت می‌کنیم. تشویق و ترغیب باعث افزایش انگیزه و تلاش آنها برای انجام تمرین و کسب مدال در میادین بین المللی می‌شود.

در پایان جلسه حمیدی سرپرست دبیری در خصوص روند اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مراسم نامگذاری سالن وزنه‌برداری فدراسیون به نام پهلوان فقید سیامند رحمان مطالبی را بیان کرد. وی همچنین درباره توسعه سیستم وبینار فدراسیون جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی به صورت آنلاین گزارشی ارائه داد.

اسبقیان: رقبای ورزشکاران پارالمپیکی تمرینات و مسابقات را آغاز کرده‌اند/ نباید سلامتی ورزشکاران زیر سوال برود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین سیامند رحمان ورزش جانبازان و معلولین سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس