Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در اعتراض به اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی به‌صورت خودجوش در محوطه مرکزی دانشگاه تجمع و این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلامشهر، ظهر امروز جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر همراه با رئیس و مسئولان این واحد دانشگاهی با حضور خودجوش در محوطه مرکزی این دانشگاه اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی را محکوم کرده و انزجار خود را از توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاهیان واحد اسلامشهر با دردست‌داشتن دست‌نوشته‌هایی با مضامین «فداک یا رسول‌الله»، «لبیک یا رسول‌الله»، «فدائیان پیامبر»، «هیهات من‌الذله» و «لبیک یا حسین»، علاوه‌بر محکومیت اقدام شنیع توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و کتاب هدایت قرآن کریم، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب برای تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی تجدید بیعت کردند.

این تجمع با قرائت بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در اعتراض به اقدام جاهلانه و بی‌منطق نشریه فرانسوی در پوشش آزادای بیان و محکومیت آن پایان یافت.

انتهای پیام/4103/4062/

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

منبع: آنا

کلیدواژه: بیانیه تجمع قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر دانشگاهیان محکومیت پیامبر اکرم ص دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی واحد اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان