Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گلدانی مقدم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از واریز ۵۰۰ میلیون تومان بعنوان سرانه بهداشتی مدارس خبر داد و گفت: همچنین ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید ملزومات بهداشتی و ۱۲۰ میلیون تومان نیز برای تفکیک آب خوری‌ها و مرمت سرویس‌های بهداشتی به حساب مدارس استان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ملزومات مورد نیاز مدارس در حال خریداری است، که از اول مهر، با توجه به سرانه جمعیت دانش آموزی؛ بین شهرستان هاو مناطق استان توزیع خواهد شد.

گلدانی مقدم با اشاره به جمعیت ۱۶۵ هزار نفری دانش آموزان استان گفت: در پرداخت سرانه بهداشتی مدارس کم برخوردار در اولویت هستند که بیش از ۱۴۰ هزار نفر از دانش آموزان در این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید

 زنگ ورزش مدارس مجازی یا حضوری؟

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان افزود: با اعتبار اختصاص یافته برای این امر، سهم هر دانش آموز از آن تنها ۵ هزار و ۸۰۰ تومان در سال می‌شود که این حتی برای تهیه یک بطری کوچک مایع ضد عفونی هم کافی نیست.

گلدانی مقدم از خیران، نهاد‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط خواست آموزش و پرورش را در تامین سلامتی دانش آموزان یاری کنند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرانه بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی