Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:39:13 GMT

اولین سیلی به صورت سرمربی جدید بارسلونا! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۰۴۲

اولین سیلی به صورت سرمربی جدید بارسلونا! (عکس)

جینی واینالدوم، هافبک هلندی بعد از ملاقات با یورگن کلوپ از انتقال به بارسلونا منصرف شده و در آنفیلد باقی خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن بارسلونا اعلام کرد به جینی واینالدوم ، هافبک هلندی لیورپول علاقمند است و او تبدیل به هدف اول تابستانی بارسلونا شد، اما به نظر می رسد این انتقال منتفی شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علیرغم شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال واینالدوم به بارسلونا شنیده شده، به نظر می رسد همه چیز نشان می دهد که هافبک هلندی در لیورپول باقی خواهد ماند و طبق ادعای نشریه موندو دیپورتیوو، او منتظر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد برای ادامه حضور در آنفیلد است.

 

جینی واینالدوم پس از حضور در اردی تیم ملی هلند با یورگن کلوپ دیدار کرد و به نظر می رسد نتیجه این قرار ملاقات بسیار مثبت بوده، زیرا سرمربی لیورپول در اولین بازی لیگ برتر مقابل لیدز یونایتد، 90 دقیقه به واینالدوم میدان داد و شراط حاکی از آن است خود این بازیکن نیز دیگر علاقه ای به جدایی ندارد. البته در طی چند روز آینده مشخص می شود آینده هافبک 29 سله و هلندی کجا رقم خواهد خورد، اما در حال حاضر شرایط موید آن است که وینالدوم در لیورپول باقی خواهد ماند و به پیشنهاد بارسا پاسخ منفی می دهد.

 

کومان در رختکن تیم ملی هلند سابقه کار کردن با واینالدوم را در کارنامه داشت، اما این اتفاق در نوکمپ رقم نخواهد خورد. بارسلونا در سالهای اخیر در جذب بسیاری از اهداف نقل و انتقالاتی خود از جمله نیمار، مارکو وراتی، لائوتارو مارتینز و ... ناموفق بوده و به نظر می رسد این بار این اتفاق در مورد واینالدوم رخ داده است.

 

بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 لیورپول نقل و انتقالات اروپا یورگن کلوپ (سرمربی) جورجینیو واینالدوم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 لیورپول نقل و انتقالات اروپا یورگن کلوپ سرمربی جورجینیو واینالدوم نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول