Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@21:51:30 GMT

سلطنت حکام بحرین با خیانت به اسلام حفظ نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۲۹۷

سلطنت حکام بحرین با خیانت به اسلام حفظ نخواهد شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار رشته‌توییتی اقدام رژیم بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وی در توییتی نوشت: شکست در مهار کرونا، اعتراضات ضدنژادپرستی و رکود اقتصادی، موجب عقب افتادن ترامپ از رقیب دموکراتش شد و برای جبران آن، به دنبال دستاورد جعلی و دستوری در سیاست خارجی از طریق اعمال فشار بر کشورهای ضعیف عربی منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری روابط با صهیونیست‌ها، هدیه انتخاباتی برخی کشورهای عربی به ترامپ، از خون و جیب فلسطینی‌ها و خنجر از پشت به یکپارچگی و آرمان‌های امت اسلامی است که رژیم صهیونیستی را به ادامه طرح‌های اشغالگری (فرایند الحاق و یهودی‌سازی قدس شریف) تشویق می کند.

امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی، آن هم از جانب خبیث‌ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است. این نه توافق ملت شریف بحرین، بلکه توافق رژیم آن کشور با صهیونیست‌هاست.

‏رژیم‌هایی که روابط را علنی می‌کنند از پیش نیز با رژیم صهیونیستی ارتباط داشتند اما منافقانه آن را انکار و پنهان می‌کردند. اما تاریخ ثابت کرده تخت سلطنت‌شان با خیانت به اسلام و امت اسلامی حفظ نخواهد شد. این سنت خداوند است.

انتهای پیام/

104 / 361 محسن رضایی خیانت بحرین بحرین و اسراییل نابودی اسراییل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محسن رضایی خیانت بحرین بحرین و اسراییل نابودی اسراییل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه همکاری دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران بهترین راه حل برای بحران انرژی پاکستان است، تصمیم مستقل از سوی دولت اسلام آباد و بی توجهی دولتمردان پاکستانی به سنگ اندازی‌های آمریکا را برای تقویت روابط دوجانبه این کشور با ایران خواستار شد.
«علامه سید اقبال رضوی» نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران به راحتی می‌تواند مسئله بحران انرژی پاکستان را حل کند.
وی با اشاره به سنگ اندازی‌های آمریکا در روابط دوجانبه ایران و پاکستان همزمان با سفر اخیر «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد گفت: اگر پاکستان خود را کشوری مستقل می‌داند به هیچ عنوان نباید برای توسعه روابط با کشور همسایه خود تحت فشار آمریکا و تهدید تحریم‌های اقتصادی این کشور قرار بگیرد.
اقبال رضوی افزود: درحالیکه بزرگترین مسئله پیش روی پاکستان بحران انرژی است و از طرفی نیز کشور همسایه ایران با ظرفیت بالای خود می‌تواند برق، گاز و بنزین ارزان برای شما فراهم کند ضروری است تا از این ظرفیت استفاده شود.
این مقام حزبی پاکستان افزود: همسایگی، مرز مشترک، مقرون به صرفه بودن تجارت، کاهش هزینه حمل و نقل تمامی مواردی هستند که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران به مراتب شریک تجاری بهتر از غرب برای پاکستان جهت بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.
وی در بخش پایانی مصاحبه خود تاکید کرد: بحران انرژی مسئله حیاتی مردم پاکستان و کاملا داخلی است از این رو دولت پاکستان باید با واردات انرژی از ایران که خواست همه مردم پاکستان است به این بحران خاتمه بخشد.

دیگر خبرها

  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند