Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک رسانه صهیونیست توافق ننگین عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی را توافقی با هدف ویژه خدمت به رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد عربستان ارزیابی کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هدف خاص از پیوستن بحرین به جمع کشور‌های عرب خائن به مردم فلسطین را تلاش دو منظوره برای سود رساندن همزمان به دونالد ترامپ در راستای اهداف انتخاباتی و نیز راهگشایی برای سعودی‌ها برای ملحق شدن به قافله سازش کنندگان با رژیم صهیونیستی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه صهیونیستی یادآور شد: بحرین با این توافق همزمان هم به رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات سرنوشت ساز نوامبر خدمت کرد و هم راه را برای علنی سازی روابط عربستان با اسرائیل هموار کرد.

یدیعوت آحارونوت البته خاطرنشان می‌کند سوابق روابط پنهانی بحرین نیز همانند امارات با رژیم صهیونیستی به دهه ۱۹۹۰ میلادی برمی گردد.

در بخشی از گزارش این روزنامه صهیونیستی تاکید شده است: بحرین مهمترین کشور برای سازش با اسرائیل نیست، اما عادی سازی روابط این کشور با تل‌آویو مسیر اعطای مشروعیت به اسرائیل را در نگاه اعراب حاشیه خلیج فارس هموار می‌کند.

یدیعوت آحارونوت با اشاره به اینکه اکثریت جمعیت بحرین شیعه هستند احتمال مخالفت‌های گسترده با عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی را قابل پیش بینی می‌داند.

این رسانه صهیونیستی همچنین تاکید دارد دلیل عمده عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی به فاصله دو هفته از توافق ننگین امارات و اسرائیل اینست که دونالد ترامپ قصد دارد تا اندوخته‌ای از دستاورد‌های دیپلماتیک برای خود در آستانه انتخابات نوامبر ایجاد کند و آن را موجب مباهات خود در روز‌های سرنوشت ساز سیاسی قرار دهد. حتی این مسئله می‌تواند او را نامزد دستیابی به جایزه صلح نوبل کند.

یدیعوت آحارونوت بحرین را زمینه ساز دستیابی صهیونیست‌ها به خدماتی مفید توصیف می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این اعلام کردند بحرین پیش از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، از عربستان چراغ سبز دریافت کرده بود. این در حالیست که سالهاست شرکت‌های صهیونیست با مسئولین بحرینی در ارتباط بوده و در این کشور فعالیت داشته‌اند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از برخی منابع، عربستان را بازیگردان اصلی توافق بحرین و رژیم صهیونیستی معرفی کرد. بنا به گفته این رسانه صهیونیست، بحرین تابع عربستان است. این موضوع به خوبی قابل درک است که عربستان پس از توافق با آمریکا، بحرین را به سوی عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها سوق داده است.

رسانه‌های صهیونیستی پیش بینی می‌کنند گام بعدی رئیس جمهور آمریکا اعلام پرواز‌های مستقیم میان سرزمین‌های اشغالی و مراکش است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی یدیعوت آحارونوت عادی سازی روابط رسانه صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید

یک رسانه عبری با اشاره به وضعیت آشفته رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی اعلام کرد که اسرائیل ۲۰۰ روز بعد از جنگ به هیچ چیز هدفی نرسید و به این نتیجه رسیده که تنها راه برای آتش‌بس با حزب‌الله، توقف جنگ در غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با گذشت 200 روز از جنگ غزه علاوه بر کارشناسان و محافل و رسانه‌های صهیونیستی تقریبا همه مقامات اسرائیلی به جز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره وضعیت آشفته این رژیم در جنگ و عدم تحقق اهداف آن صحبت می‌کنند و تنها نتانیاهو است که همچنان شعار پوچ «پیروزی مطلق» را سر می‌دهد؛ در حالی که به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در جنگ غزه از جمله نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست نرسید.

در همین زمینه روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در گزارشی با اشاره به عقب نشینی اغلب نیروهای ارتش اسرائیل از خاک نوار غزه تاکید کرد که ارتش اسرائیل در هیچ یک از میادین نبرد به اهداف خود نرسید و در حالی که 200 روز از جنگ گذشته مسئولان حماس همچنان باقی مانده‌اند و 133 اسیر اسرائیلی هم در غزه هستند.

این رسانه صهیونیستی در ادامه به وضعیت آشفته جبهه شمالی فلسطین اشغالی در سایه حملات موشکی و پهپادی و نیز عملیات‌های ترکیبی حزب الله اشاره و اعلام کرد که در جبهه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) نیز شلیک موشک‌ها و پهپادها از سمت لبنان به صورت روزانه و با سرعت قابل توجهی ادامه دارد.

یدیعوت آحارانوت افزود که ده‌ها هزار شهرک نشین اسرائیلی در مرز با لبنان هنوز قادر به بازگشت به خانه‌های خود نیستند و در حالی که هنوز جنگ گسترده‌ای با حزب الله آغاز نشده است ده‌ها هزار اسرائیلی آواره هستند.

رسانه صهیونیستی: بعد از 6 ماه جنگ اسرائیل منزوی شده استنگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله این رسانه عبری همچنین به عملکرد نامناسب مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که هنوز هیچ پیشرفتی در ارتباطاتی که میان آمریکا و فرانسه و دولت لبنان برای قانع کردن حزب الله جهت آرام کردن جبهه جنوب این کشور برقرار است، حاصل نشده و نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل به این نتیجه رسیده که توقف جنگ در غزه تنها راهی است که می‌تواند به آتش بس با حزب الله در شمال هم منجر شود.

یدیعوت آحارانوت تصریح کرد که علاوه بر آن یمنی‌ها نیز همچنان به حملات خود در دریای سرخ ادامه می‌دهند و عمدتا با ائتلافی که آمریکا در آنجا تشکیل داده درگیر هستند.

از طرف دیگر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس کنونی حزب «اسرائیل خانه ما» اعلام کرد که 200 روز بعد از شروع جنگ غزه شاهد شلیک 5 موشک به سمت شهرک سدیروت و دو موشک به سمت زیکیم بودیم و همچنین در دویستمین روز این جنگ یک نبرد واقعی بی وقفه در شمال آغاز شد؛ جایی که حزب الله عمق شهر عکا را هدف قرار داد. علاوه بر آن اسیران اسرائیلی هنوز نزد حماس هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی