Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:01:36 GMT

ضرورت جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۷۶۸

ضرورت جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس

ساقی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس، گفت: پاسخ به شبهات در هفته دفاع مقدس می تواند از تحریف تاریخ دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان جلوگیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صبح توس، مسلم ساقی، فرماندار کاشمر، ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی دفاع مقدس این شهرستان که در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هفته ها و مناسبت ها درسته که به صورت نمادین برگزار می شود ولی اگر هدفمند و اثر بخش نباشد تنها یک برنامه شکلی اجرا می شود و در جای خود لازم است ولی کفایت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر شرایط جامعه را در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تحلیل و بررسی کنیم و از روش مهندسی معکوس استفاده کنیم به نتایج بهتری خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: بهترین تجربه نیز تجربه هشت سال دفاع مقدس بود اگر امروزه مشکلات و آسیب هایی در حوزه ها و ابعاد مختلف داریم با توجه به این مشکلات باید رویکردها تغییر کند تا به هدف جامعه خوب، مناسب و مطلوب برسیم.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه اگر فضای هشت سال دفاع مقدس، فضای حاکم باشد قطعاً به اهداف خود می رسیم، تصریح کرد: اتحاد، هم افزایی، انسجام نیروهای مختلف، روحیه همدلی و فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در هشت سال دفاع مقدس نهادینه شده بود و باعث بروز موفقیت های زیادی شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های مختلف باید روحیه و ایثار و از خود گذشتگی را تبلیغ و ترویج کنیم تا به سمت نهادینه شدن پیش برویم، اذعان کرد: شرایط جامعه ما شرایط سختی است و در ماه ها و سال های اخیر به دنبال تفرقه و عادی سازی با رژیم غاصب اسرائیل هستند و این در دراز مدت برای منطقه ما خطرناک خواهد بود.

ساقی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید برنامه مشخصی در خصوص دشمن شناسی داشته باشیم، عنوان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما قوی هستیم" اجرا می شود که یک شعار امیدبخش و نشاط آور است.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونایی در برنامه های هفته دفاع مقدس رعایت شود و برنامه ها در این چارچوب باشد.

فرماندار کاشمر با تاکید بر جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس، بیان کرد: پاسخ به شبهات در این ایام می تواند از تحریف تاریخ دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تحریف تاریخ دفاع مقدس هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس

دریافت 32 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6096293

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس