Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدزمان رضایی گفت: شمایی که مدعی آزادی بیان هستید حتی حاضر نیستید کلمه‌ای درباره هولوکاست گفته شود و این را مغایر آزادی بیان نمی‌دانید و این مایه تأسف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی عصر امروز در جمع راهپیمایان معترض به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)، جسارت دنیای غرب، صهیونیست و استکبارگران به صاحت پاک و مقدس اشرف مخلوقات را موجب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان و جامعه بشری دانست و با اشره به اسرات اهل بیت امام حسین علیه السلام با نقل از امام سجاد (ع) مبنی بر اینکه کجا بر آن حضرت بسیار سخت گذشته است، گفت: سخت‌ترین مکان شام بود که به اهل بیت بسیار بی‌حرمتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی ایران، دشمنان متوجه شدند که تنها کسانی که مقابل زیاده‌خواهی و ظلم‌شان می‌ایستند و در عمل تن به ذلت نمی‌دهند، جمهوری اسلامی است، با اشاره به حقارت رئیس‌جمهور صربستان در برابر ترامپ، خاطرنشان کرد: امریکا با شاه هم چنین رفتاری داشت و او نوکر سرسپرده امریکا بود و جرئت نداشت خلاف حرف آنها حرفی بزند و سپس نظامی روی کار آمد که به نام پیامبر اسلام تشکیل حکومت داده و موجب بیداری کل جامعه بشری شده و اکنون این توهین‌ها ناشی از همین امر است.
  امام جمعه زیراب با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومتی را تشکیل داده که مقابل زورگویی کشور امریکا و دیگر کشورها پیروز شد، افزود: سردار سلیمانی‌ها این پیروزی عظیم را بدست آوردند و ملت با دست خالی در مقابل دنیای استکبار ایستادند، چه در جنگ تحمیلی و چه مدافعان حرم و به پیروزی رسیدند و همه اینها به پیروی از رسول خدا باز می‌گردد.
  این مسئول با اذعان بر اینکه نباید انتظار داشت، که دشمن دشمنی نکند، خاطرنشان کرد: من به عنوان فرد مسلمان باید متوجه باشم و اعتماد به دشمن نکنم؛ اما پس از چهل سال برخی یا نمی‌خواهند و یا اینکه واقعا متوجه نیستند و می‌خواهند به اینها اعتماد کنند.
  رضایی با اشاره باه این پیروزی‌ها با دست خالی و با بیان اینکه همه ملت بزرگ ایران، چه آنها که جانشان را دادند و چه ایثارگران و چه آحاد مردم، همه پای کار هستند، افزود: همه مردم سختی‌هایی که بخشی ناشی از تحریم و بخش دیگر ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است را تحمل می‌کنند و انقلاب به پیش می‌رود و این توهین بیانگر آن است که دشمنان از درون از این مسائل می‌سوزند.
  وی در پایان خطاب به دشمنان گفت: اگر حرفی دارید با بیان و استدلال بگویید اما چرا توهین می‌کنید؟ خودتان را عقلا عالم می‌دانید اما توهین را آزادی بیان می‌دانید، شمایی که مدعی آزادی بیان هستید حتی حاضر نیستید کلمه‌ای درباره هولوکاست گفته شود و این را مغایر آزادی بیان نمی‌دانید و این مایه تأسف است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بنابر اعلام حسن علی بخشی، سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج نفر از صیادان بازداشتی بلوچ در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این رابطه گفته است: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود