Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۰۰ هکتار زراعت چوب در جنگل‌های این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ غلام‌حسین حکمتیان اصل افزود: مشوق‌های خوبی برای توسعه زراعت چوب در کهگیلویه و بویراحمد جهت مشارکت بخش خصوصی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: به ازای هر هکتار یک هزار اصله نهال رایگان اعطای می  شود، واگذاری زمین های منابع ملی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی از جمله حمایت‌های در نظر گرفته شده برای تحقق توسعه زراعت چوب در این استان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به ازای هر هکتار زراعت چوب هشت میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت با چهار سال تنفس پرداخت می شود.

حکمتیان اصل با بیان اینکه تاکنون ۱۵ هکتار زراعت چوب در استان ایجاد شده است، عنوان کرد: زراعت چوب صنعتی پر درآمد و در عین حال فرصتی برای حفظ جنگل‌های زیبای زاگرس از پدیده غیرقانونی قاچاق چوب است.

 وی بیان کرد: "صنوبر" و "اوکالیپتوس" از گونه‌های مستعد در کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زراعت چوب است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین