Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:22:29 GMT

فرمول یک؛ همیلتون، فاتح هزارمین گرندپری فِراری

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۳۷۴۴

فرمول یک؛ همیلتون، فاتح هزارمین گرندپری فِراری

راننده انگلیسی تیم مرسدس، فاتح گرندپری اتومبیلرانی فرمول یک ایتالیا شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نهمین مرحله از مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان در پیست «موجه‌لو» شهر توسکانی ایتالیا برگزار و با قهرمانی لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس به پایان رسید.  

والتری بوتاس، دیگر راننده تیم مرسدس و الکس آلبون از ردبول، دوم  سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه، هزارمین گرندپری تاریخ تیم فراری بود. شارل لکلرک و سباستین فتل، رانندگان تیم فراری در این رقابت هشتم و دهم شدند.

 

در دورهای نهم و چهل و ششم این مسابقه، تصادف‌های رخ داد که 8 راننده (اشترول، اوکان، ساینس، جیوویناتزی، لطیفی، ماگنوسن، فرستاپن و گسلی) از دور رقابت خارج شدند.

 

آخرین بازی که یک گرندپری با 2 پرچم قرمز مواجه شده بود، سال 2016 برزیل بود.

 

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک در پیست سوچی کشور روسیه برگزار خواهد شد.

    مسابقات فرمول یک لوئیس همیلتون اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک لوئیس همیلتون اتومبیل رانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است