Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نفت خیز بودن شهرستان دزفول مقرر شد به اعتبارات شهرستان از محل وزارت نفت ۵۰ میلیارد ریال اضافه شود. - اخبار استانها -

 سیداحمد آوایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: به منظور جذب اعتبارات نفتی با توجه به نفت خیز بودن شهرستان دزفول با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نفت دیدار و گفتگو داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این دیدار معاون وزیر شهرستان دزفول را از مناطق نفت خیز کشور دانست، گفت: با توجه به اینکه شهرستان دزفول سهم ویژه‌ای در استخراج نفت دارد لازم است تا اعتبارات ویژه‌ای به این شهرستان از سوی وزارت نفت اختصاص داده شود.

تلاش ناموفق ائتلاف اوپک پلاس برای نجات بازار نفتپیش بینی نفت 65 دلاری و طلای 5 هزار دلاری: تاجران انتظار بی‌ثباتی در کالاهای اصلی را دارندتقاضای جهانی نفت طی 3 سال آینده به سطح قبل از بحران کرونا می‌رسد

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در برخی مناطق روستایی بخش‌های سردشت، شهیون، چغامیش و مرکزی شهرستان دزفول کمبود امکانات ورزشی جوانان این مناطق را با مشکلات متعدد مواجه کرده که لازم است تا 8 زمین چمن مصنوعی در روستاهای کم برخوردار این شهرستان از سوی وزارت نفت احداث‌ شود.

آوایی گفت: متاسفانه در 5 سال گذشته از بودجه نفتی تخصیص داده شده به شهرستان دزفول حدود 25 درصد آن جذب شده است.

وی در ادامه به دیدار با معاون پارلمانی وزارت نفت اشاره کرد، اظهار داشت:  معاون پارلمانی وزارت نفت شهرستان دزفول را از ظرفیت‌های مهم نفتی کشور دانست و  مبلغ 50 میلیارد ریال به اعتبارات نفتی  شهرستان دزفول اضافه گردیده که به زودی اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/337/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دزفول وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس