Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:43:43 GMT

نشست کانون های شهرستان اشکذر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۱۵۳

نشست کانون های شهرستان اشکذر برگزار شد

نشست کانون های شهرستان اشکذر با محوریت معرفی « فهما ۹۹» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست کانون های شهرستان اشکذر با محوریت معرفی فعالیت های « فهما» امشب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

این نشست که با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، در خصوص ساماندهی، تاسیس، مجوز و فعالیت های کانون های مساجد در سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حکیمیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در این نشست گفت: خوشبختانه شهرستان اشکذر در زمینه فعالیت کانون ها فعال است که امیدواریم در سال جاری این فعالیت ها گسترش پیدا کند.

وی افزود: در سال گذشته رویداد ملی فهما برگزار شد که امسال نیز دومین دوره آن برگزار می شود و امیدواریم کانون های شهرستان اشکذر بتوانند با ثبت فعالیت ها به خوبی در سطح کشور بدرخشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر بیان کرد: اگرچه امسال شاهد گسترش و شیوع ویروس کرونا هستیم اما ما قرار نیست که فعالیت کانون های مساجد را تعطیل کنیم بلکه این فعالیت ها در قالب های دیگر و با ارائه محتوا در جهت جذب به مساجد گام بر می دارد.

حکیمیان ادامه داد: اجرای برنامه سه شنبه های تکریم، برگزاری مسابقات مجازی کتابخوانی، اجرای گروه های سرود خیابانی، سخنرانی مجازی، شب شعر مجازی از جمله برنامه هایی است که کانون ها می توانند اجرا کنند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت ها برگزار شد کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری بر لزوم اقامه نمازجماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی تاکیدو تصریح کرد: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند

وی با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به مازندران افزود: باید در تلاش باشیم تا توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی بهبود یابد

وی با بیان اینکه نشست شورای اقامه نماز هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ اجتماعی جزو برنامه‌های اولویت دار استان است گفت: این نشست‌ها در شهرستان‌ها هم باید بصورت منظم برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی دبیر شورای اقامه نماز استان در این نشست با اشاره به اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود گفت: همه دستگاه و نهاد‌ها باید در اجرای مصوبات شورای اقامه بسیج شوند

وی با اشاره به اینکه اماکن بین راهی برای اقامه نماز باید برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شوند افزود: مازندران قطب گردشگریست، اما متاسفانه اکثر مساجد بین راهی در هنگام نماز صبح بسته است

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود