Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی در نشست گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: ارزش‌ها ، آرمان‌ها و و آثار دفاع مقدس باید حفظ و نگهداری شود.

 وی بیان کرد: رسانه‌ها باید برنامه‌های دفاع مقدس را  پوشش دهند و خبرنگارانی که در جنگ حضور داشته‌اند مورد تجلیل قرار گیرند.

رحیمی ادامه داد: در یکصد سال گذشته ایران جنگی را شروع نکرده و همواره در حال دفاع از میهن و خاک خود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس، افزود: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت موزه دفاع مقدس، از سوی مدیر برنامه بوجه کشور تصویب شده است.

او، در خصوص ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران اظهار کرد: مقرر شده با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۱۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ویژه برای جانبازان استان فارس ساخته شود.

 فرمانده ارتش استان فارس نیز در این مراسم گفت: از سوم خرداد تاکنون، هر هفته با ارتش تهران به صورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته ایم و طی این مدت، برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی ارتش معین شده است.

  ابوالقاسم رضایی بیان کرد: بخشی از این برنامه‌ها شامل دیدار با مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفراس، برگزاری نمایشگاه دائمی در باغ عفیف آباد، برگزاری رزمایش از تیپ ۳۷ زرهی در منطقه داریون و رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی ارتش است.

 وی خاطرنشان کرد: مسابقه تیراندازی در ۲۳ رشته برای کارکنان ارتش و مدیران ارشد استان فارس در منطقه اکبر آباد و دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس است.

مدیرکل امور بانوان استانداری فارس نیز در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای بانوان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۸۸۴ برنامه در حوزه فعالیت بانوان برنامه‌ریزی شده که از این تعداد، ۲۱۹ برنامه در سطح شهر شیراز  برگزار می‌شود.

 معصومه دستغیب افزود: تجلیل از بانوان در حوزه علمی، پژوهشی که دارنده مقام بوده‌اند در همایش یادواره از شهدای بانوان نیز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: استان فارس ۱۵۰ بانوی شهیده دارد که مقرر شده نام و عکس آنها در دفاتر امور بانوان نصب شود.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید واحد مسکونی مشارکت استاندار فارس عنایت رحیمی جانبازان چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس شیراز برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس استان فارس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد