Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:01:08 GMT

توصیه‌های سندرز به «بایدن» برای شکست ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۳۷۰

توصیه‌های سندرز به «بایدن» برای شکست ترامپ

برخی منابع مطلع از تلاش‌های «برنی سندرز» سناتور دموکرات برای پیروزی هم حزبی خود در انتخابات 2020 و تمرکز بیشتر بر اموری چون اشتغال زایی برای جلب آرای شهروندان آمریکایی خبر دادند.

به گزارش مشرق، برخی منابع مطلع از توصیه‌های سناتور دموکرات «برنی سندرز» به «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای شکست دادن «دونالد ترامپ» در انتخابات 2020 در نوامبر(آبان) خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» سه مقام نزدیک به حزب دموکرات آمریکا به روزنامه «واشنگتن پست» گفته اند که  برنی سندرز به جوبایدن هم حزبی خود و رقیب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا توصیه کرده تا ساز و کار انتخاباتی خود را بر موضوعاتی چون پوشش خدمات درمانی، افزایش اشتغال و دستمزد متمرکز کند.

گفته می‌شود که برنی سندرز در یک محفل خصوصی به جوبایدن توصیه کرده برای شکست دادن ترامپ بر این موارد تمرکز بیشتری داشته باشد.سندرز به نامزد انتخابات ریاست جمهوری هشدار داده که رویکرد مبهم خود را کنار بگذارد.

«فیض شاکر» سخنگوی سندرز نیز گفته که وی به شدت در تلاش است تا بایدن بتواند در انتخابات نوامبر (آبان) ترامپ را شکست دهد. شاکر در این زمینه گفت: «سندرز در تماس مستقیم با تیم بایدن است و به آنها توصیه کرده تا تمرکز بیشتری بر افزایش دستمزدها،  ایجاد میلیون‌ها شغل با پرداخت‌های مناسب وکاهش هزینه‌های بهداشتی و پزشکی داشته باشند.»

به نوشته این منبع خبری، سندرز بر این باور است که دسترسی قوی‌تر به لاتین تبارهای جوان و جنبش مترقی خواه کمک واقعی به ساز و کار بایدن خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دونالد ترامپ حزب دموکرات آمریکا انتخابات نوامبر انتخابات 2020 برنی سندرز جو بایدن انتخابات آمریکا برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!