Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیسی ها كه روز جمعه برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور قطر شدند، از شرایط میزبانی قطری ها راضی نیستند.
به گزارش آریا، همان طور که می دانید کارشکنی قطری ها باعث شد تا ویزای تعدادی از اعضای تیم پرسپولیس صادر نشود و این نفرات از طریق سفارت راهی کشور قطر شدند. این موضوع به همراه دیگر مشكلاتی که ایجاد شد، باعث شده تا پرسپولیسی ها از شرایط میزبانی ناراضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که باعث شد تا مدیران پرسپولیس تصمیم بگیرند این موضوع را به صورت کتبی به AFC و کمیته برگزاری مسابقات اعلام کنند.
یحیی گل محمدی تاکید دارد دیگر هیچ بازیکنی نباید از پرسپولیس جدا شود اما یک مدیر برنامه زیر پای امید عالیشاه نشسته تا او را بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا به فولاد ببرد. یحیی گل محمدی تاکید کرد اجازه جدایی بازیکنی از پرسپولیس را نمی دهد اما برخی تحرکات اطراف باشگاه پرسپولیس خبر از اتفاقاتی دیگر دارد.
سرمربی پرسپولیس اعلام کرد بازیکنی از باشگاه جدا نمی شود. با موضع یحیی گل محمدی، مذاکرات برای انتقال محمد انصاری و محسن ربیع خواه به ذوب آهن متوقف شد. انصاری و ربیع خواه مدنظر باشگاه ذوب آهن بودند اما بعد از صحبت های سرمربی پرسپولیس، مدیر برنامه های این دو بازیکن پرونده انتقال آن ها به ذوب آهن را بست. پس از آن رحمان رضایی نام انصاری و ربیع خواه را از لیست ذوب آهن خط زد و به دنبال اولویت های دوم و سوم رفت.
اما نکته عجیب شایعاتی است که از اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. شاهد فعالیت هایی در پرسپولیس برای انتقال امید عالیشاه به فولاد خوزستان هستیم. اگر طرفین به توافق برسند، امید عالیشاه بعد از پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا به فولاد می رود. در این مذاکرات رد پای مدیر برنامه های نزدیک به یحیی گل محمدی دیده می شود. البته که مذاکرات به صورت غیر رسمی انجام شده است اما پرسش اینجاست که چرا بعد از صحبت های یحیی گل محمدی مبنی بر حفظ بازیکنان پرسپولیس و همزمان با حضور او و عالیشاه همراه تیم در قطر، چنین مذاکراتی صورت می گیرد؟ با مشخص شدن موضع یحیی گل محمدی برای حفظ بازیکنان تیم، رد پای مدیر برنامه های نزدیک به او در این پرونده تعجب برانگیز است.

- در حالی که طبق برنامه، یک روز تا دیدار استقلال مقابل الوحده امارات باقی مانده، هنوز تکلیف این مسابقه مشخص نیست. باشگاه استقلال رسما به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، براساس قوانین AFC نمایندگان هر دوباشگاه باید در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه حضور داشته باشند اما نمایندگان باشگاه استقلال در حالی به این جلسه رفتند که خبری از نمایندگان الوحده نبود.
سرمربی این تیم در کنفرانس خبری نیز حضور نیافت و جالب این که حتی مسئولان AFC و برگزاری مسابقه هم اطلاعی از حضور و یا عدم حضور الوحده نداشتند. باتوجه به نامشخص بودن برگزاری این مسابقه تا این ساعت، باشگاه استقلال با ارسال نامه ای اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواستار تعیین تکلیف در این خصوص شد.

- استقلالی ها و پرسپولیسی ها در سفر به قطر، با حاشیه های عجیبی مواجه شدند. حاشیه هایی که هرچند قرار است همه آن را به اسم کارشکنی بنویسند اما شاید کوتاهی مسئولان هم در آن دخیل بوده باشد. مسئولانی که خیلی خوب در این سال ها استفاده از عباراتی با مصرف داخلی را یاد گرفته اند. نمایندگان ایران برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیروز و امروز، راهی قطر شدند.
درحالی که سرخابی ها برای ورود به قطر با مشکلات عجیبی روبرو شدند، سپاهانی ها امروز بدون هیچ مشکلی اصفهان را به مقصد دوحه ترک کردند. تنها غایبان آن ها محمد رضا حسینی و شایان مصلح بودند که به ویروس کرونا مبتلا شدند. برخلاف سپاهانی ها، برخی بازیکنان استقلال و پرسپولیس با مشکل ویزا مواجه شدند. باشگاه پرسپولیس مجبور شد هفت سرخپوش را بدون ویزا به قطر ببرد و در آن سو هم برخی از اعضای تیم استقلال نتوانستند به قطر بروند و مجبور شدند در چند نوبت به این کشور سفر کنند. اتفاقاتی که فقط برای تیم های ایرانی رخ می دهد!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال یحیی گل محمدی پرسپولیسی ها مدیر برنامه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس