Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:28:12 GMT

عراق| بازداشت ۴ تروریست جنایتکار در مرکز الرمادی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۵۲۰

عراق| بازداشت ۴ تروریست جنایتکار در مرکز الرمادی

رئیس پلیس الانبار عراق در گزارشی از بازداشت ۴ تن از جنایتکاران داعشی در مرکز الرمادی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المعلومه، هادی رزیج رئیس پلیس الانبار عراق در تازه ترین گزارش خود از درگیری با تروریست ها از بازداشت گروهی از جنایتکاران داعشی در مرکز الرمادی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رزیج مزدوران داعشی در حال جاسازی بمب در منطقه ای در الرمادی بوده اند که دستگیر شده اند.

براساس گزارش این مقام امنیتی عراق، نیروهای پلیس مرکز فرماندهی الانبار با دریافت یک سری اطلاعات دقیق و مشخص از محل تجمع تروریست های تکفیری و انجام عملیات بازرسی و اطلاعاتی موفق به بازداشت 4نفر از آنان شده اند.

طبق گفته مسوولان عراقی تروریست های به دام افتاده پیشتر در انفجار بمب در مرکز الرمادی که منجر به مجروحیت سه شهروند عراقی از جمله دو نیروی امنیتی شده بود دست داشته اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز الرمادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

یک نوجوان در فرانسه به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بازداشت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • ببینید | من یک استاد دانشگاهم!
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک