Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: سال‌هاست رقابت با تیم‌های عربی برای ایرانی‌ها سخت شده اما ما هم بازیکنان خوبی داریم و سعی می‌کنیم فوتبال ایران را در این بازی‌ها سربلند کنیم.

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم شهرخودرو، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شکست مقابل الهلال و پاختاکور کار ما را در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دشوار کرد اما ناامید نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صعود از گروه‌مان امید داریم و اگر 2 بازی پی در پی مقابل الشباب را ببریم کارمان برای صعود آسان‌تر می‌شود. الان هم تیم خوبی داریم و بچه‌ها سرحال و آماده منتظر آغاز بازی امروز هستند. البته شرایط تیم‌های ایرانی اصلا با رقبا قابل قیاس نیست. تیم‌های عربی از امکانات سخت افزاری فوق‌العاده‌ای برخوردارند و مثل تیم های اروپایی هستند. در سال‌های اخیر هم که با دستمزدهای کلان بازیکنان خارجی درجه یک را به خدمت گرفته‌اند و بدون اغراق دستمزد یکی از این بازیکنان بودجه یک فصل یک تیم ایرانی می شود. سال‌هاست که رقابت با این تیم‌ها برای ایرانی‌ها سخت شده اما ما هم بازیکنان خوبی داریم و سعی می‌کنیم فوتبال ایران را در این بازی‌ها سربلند کنیم.

او افزود: همه تمرکز ما بر حضوری قوی و آبرومندانه در لیگ قهرمانان آسیاست تا به‌رغم سختی کار بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم و سرمان بلند باشد. تیم ما در اواسط فصل نقل و انتقالات بود و هنوز نتوانسته همه بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند اما خوشبختانه با تمام بضاعت به قطر آمدیم و سعی می‌کنیم با گرفتن امتیاز در بازی امشب شانس‌مان را برای صعود افزایش دهیم.

خلعتبری با اشاره به اینکه سرمربی شهرخودرو برای اولین بار قرار است هدایت این تیم را تجربه کند، ادامه داد: قبلا هم گفتم سیدمهدی رحمتی ریسک بزرگی کرد که سرمربی شهرخودرو شد و من اگر جای او بودم این مسئولیت سنگین را قبول نمی‌کردم اما رحمتی آپشن‌های خاصی دارد که می‌تواند منجر به موفقیت او در مربیگری باشد. رحمتی بیشتر از 20 سال است که در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد و با تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان در آسیا به میدان رفته و کاپیتان آنها بوده است. قطعا کسی با این همه تجربه و 90 بازی ملی سرد و گرم فوتبال را به خوبی چشیده اما به نظر من کارنامه او یک چیز کم دارد که آن هم تجربه در مربیگری است. فکر می‌کنم رحمتی بعد از یک سال مربیگری و کسب تجربه بتواند از بهترین مربیان فوتبال ایران شود.

خلعتبری درخصوص اینکه آیا سرمربیگری رحمتی در شهرخودرو باعث می‌شود او در این تیم بماند؟ گفت: یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارم اما هنوز صحبتی با باشگاه درباره ادامه حضورم در این تیم نداشته‌ام. من سال‌هاست با مهدی رفاقت دارم و تا وقتی که در شهرخودرو باشم برای موفقیت او و تیم با تمام توان به میدان می‌روم اما هنوز مشخص نیست فصل بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد. فعلا تمرکز ما روی لیگ قهرمانان است و بعد از پایان این مسابقات برای فصل بعد مذاکره می‌کنم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی محمدرضا خلعتبری شهرخودرو فوتبال ایران لیگ قهرمانان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس