Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروط سه گانه استراماچونی برای بازگشت به ایران مشخص شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیرو گزارشی که پیرامون موضوع بازگشت یا عدم بازگشت آندره‌آ استراماچونی منتشر شد دیروز یکی از اعضای هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در این‌باره مدعی شد که مدیرعامل استقلال به طرفداران این تیم حقیقت را نمی‌گوید! صادق درودگر تأکید داشت که او تاکنون حتی یک خبر واضح از شرایط بازگشت سرمربی قبلی ایتالیایی تیم استقلال به ما نداده است!

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش راجع به این موضوع صحبت کرد که مدیران باشگاه استقلال هرگز در این‌باره با هواداران حرفی نزده‌اند و گفت: «وکیل استراماچونی ایمیلی برای باشگاه استقلال فرستاده که از مدیرعامل باشگاه خواهشمندم آن را برای هواداران منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ که چندی پیش عنوان کرده بود اگر استراماچونی به ایران برگردد خود شخصاً او را به هیئت فوتبال می‌برد و قراردادش را ثبت می‌کند درباره ایمیل استراماچونی گفت:

«او سه شرط برای ما گذاشته اول اینکه هر وقت یک میلیون و ششصد هزار یورو به حسابم واریز کردید آن وقت با شما مذاکره می‌کنم دوم اینکه باید از وزارت ورزش و شخص وزیر نامه‌ای را ببینیم که ممنوعیت جذب خارجی‌ها در آن لغو شده باشد! و سومین شرط استراماچونی این است پس از اجرای دو بند اول آن وقت به قطر می‌آیم تا برای عقد قرارداد جدید تازه با هم صحبت کنیم»!

این عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ همچنین با یک اتهام جدید به مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد، سفر سعادتمند به ایتالیا طوری برنامه‌ریزی شده بود که فرهاد مجیدی موفق نشود! درودگر که همچنان به نظر می‌رسد از بازگشت استراماچونی کاملاً نامطمئن و به نیامدنش شک ندارد گفت:

«باز هم تکرار می‌کنم که اگر استراماچونی برگردد خودم در فرودگاه به استقبالش می‌روم و مشکل ثبت قراردادش را حل می‌کنم».

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی استقلال آندره آ استراماچونی آندره آ استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او

هشتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد از دیروز -پنجم اردیبهشت- در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شد و آزادکاران زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز کردند. روز دوشنبه سوم اردیبهشت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد فهرست آزادکارانی که باید در مرحله هشتم اردوی تیم ملی شرکت می‌کردند را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این فهرست ۲۶ آزادکار شامل ۱۶ کشتی‌گیر مازندرانی و ۱۰ کشتی‌گیر از استان‌های لرستان، تهران، البرز، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شدند که نام حسن یزدانی هم این بار در بین دعوت‌شدگان دیده می‌شد تا دوستداران او از بازگشت یزدانی به صحنه کشتی پس از گذراندن دوره درمان مربوط به جراحی کتف خوشحال شوند.

اما چهره مشهور و محبوب کشتی ایران و جهان در اردو حضور نیافت و همین غیبت او نیز این پرسش و حتی نگرانی را ایجاد کرد که آیا یزدانی شرایط ازسرگیری تمرینات سنگین در اردوی تیم ملی را دارد و برای طلای ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس وارد میدان می‌شود یا نه؟

حسن یزدانی این روز‌ها در روستای لپوصحرای جویبار و در مجموعه ورزشی خودش مشغول تمرین است.

پدر حسن یزدانی روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت این آزادکار نامدار جهان و دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی به گفت: خوشبختانه حسن شرایط مطلوبی دارد و دوره درمان پس از جراحی را هم زیر نظر پزشکان و مربیان به شکل مطلوبی تا کنون پشت سر گذاشت.

اعظم یزدانی افزود: طبق برنامه‌ای که تیم پزشکی برای بهبود کامل او در نظر گرفتند هنوز چند جلسه توانبخشی -فیزیوتراپی- حسن مانده و به همین دلیل او در اردوی تیم ملی حضور نیافت. جلسات توانبخشی همین روز‌ها به پایان می‌رسد و حسن پس از این‌که به طور کامل سلامتی‌اش را به دست آورد و شرایطش برای انجام تمرینات سنگین فراهم بود، از مرحله بعدی اردوی ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

وی درباره روند آماده‌سازی و تمرینات حسن یزدانی اظهار کرد: او در این مدت از تمرین و آماده‌سازی دور نبود و برنامه‌های تمرینی متناسب با وضعیت کتفش را با نظر مربی و پزشک انجام داده است. در حال حاضر نیز همه فعالیت‌های تمرینی او به صورت منظم و مستمر با نظارت مربی و زیر نظر مربیان تیم ملی و تیم پزشکی انجام می‌شود.

حسن یزدانی دارنده ۹ مدال جهان و المپیک پنجم آبان ۱۴۰۲ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف راست که پیش‌تر گریبان این کشتی‌گیر را گرفته بود، در بیمارستان بهمن تهران زیر تیغ جراحان رفت تا برای المپیک پاریس بدون مشکل از این ناحیه روی تشک حاضر شود.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید