Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:15:52 GMT

خرید 3.2 میلیارد ریالی تجیهزات ورزشی برای مدارس زنجان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۵۳۰۵

خرید 3.2 میلیارد ریالی تجیهزات ورزشی برای مدارس زنجان

ذبیح‌الله تاراسی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح کاروان تجهیزات ورزشی مدارس با شعار «مهر با نشاط» به صورت شهرستانی و با نظارت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل توسط اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان اعزام شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: هدف از اعزام کاروان تجهیزات ورزشی مدارس با شعار «مهر با نشاط» ایجاد شور و نشاط و پویایی در مدارس و همچنین محرومیت‌زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجهیز مدارس به اقلام و تجهیزات ورزشی لازمه اجرای موفق طرح‌های تربیت بدنی است، افزود: این اقدام منجر به اجرای پروژه کنترل وزن و چاقی است و فعالیت‌های حرکتی و مهارتی دانش‌آموزان در مدرسه و کلاس درس تربیت بدنی انجام می‌شود.

تاراسی از تامین اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریالی برای خرید اقلام و تجهیزات ورزشی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تجهیزات و اقلام ورزشی در مدارس توزیع می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توپ‌های ورزشی، انواع راکت ورزشی، تشک دراز نشست و میز تنیس از جمله اقلام ورزشی ارسالی به مدارس است، ادامه داد: جعبه انعطاف پذیری، حلقه هولاهوپ، تیر دروازه فوتسال، تور دروازه از دیگر اقلام مورد استفاده در کلاس درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی آموزش تجهیزات ورزشی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد