Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:18:03 GMT

کشتن مار پیتون غول پیکر به بهانه بلعیدن کودک!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۵۵۹۵

کشتن مار پیتون غول پیکر به بهانه بلعیدن کودک!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار پیتون غول پیکری که پس از بلعیدن طعمه، شکمش برآمده شده بود توسط ساکنان محلی کشته شد. این مار پیتون در حاشیه رودخانه «گانگِس» در فاصله ۳ کیلومتری یک روستا پیدا شده بود.

پس از پیداکردن این مار پیتون توسط چند نفر از ساکنان محلی شایعه‌ای پخش شد مبنی بر این که این خزنده غول پیکر احتمالا یک کودک را بلعیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مار پیتون که بیش از ۳ متر (۱۰ فوت) طول داشت توسط افراد محلی به روستا منتقل و سپس با ضربات چوب و چماق کشته شد.

بیشتر بخوانید

جهش خدنگ برای شکار مار غول پیکر از روی درخت!

ویدئویی که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است ساکنان محلی را در حال انتقال مار به روستا نشان می‌دهد. در این ویدئو یکی از افراد محلی در حالی که سر این حیوان را گرفته آن را به دنبال خود می‌کشد. در ویدئوی مذکور تعداد زیادی از ساکنان محلی نیز در اطراف این مرد دیده می‌شوند. آن‌ها پس از انتقال مار به داخل روستا و شکافتن شکم آن با صحنه‌ای عجیب روبه رو شدند.

در حالی که افراد محلی خیال می‌کردند این خزنده یک کودک را بلعیده باشد آن‌ها یک آهو را در شکم مار پیدا کردند. گفتنی است؛ این اتفاق در روستای «مالی پور» واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات کشتن حیوانات حیوانات وحشی ساکنان محلی مار پیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 
  • فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • هشدار به ساکنان ایلام