Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:56:20 GMT

گزارش/ کِشتی کُشتی لرستان در مرداب/دیسکالیفه ورزش نخست

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۵۷۸۰

گزارش/ کِشتی کُشتی لرستان در مرداب/دیسکالیفه ورزش نخست

ایسنا/لرستان در چند دوره اخیر برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان بین اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون کشتی اختلافات زیادی وجود داشته است.

به‌عنوان مثال آبان ۹۳ دوره چهار ساله ریاست عبدالله عزیزپور در هیأت کشتی لرستان به پایان رسید اما به سبب وجود اختلافات اداره ورزش و فدراسیون، مجمع بعدی این هیئت دی ۹۴ با حضور ۱۱ کاندیدا برگزار شد که سه نفر در حین مجمع انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مجمع کار به دور دوم کشید و وحید والیزاده مرادی به‌عنوان رئیس انتخاب شد و عبدالله عزیزپور نتوانست برای دومین دوره متوالی رئیس هیئت کشتی لرستان شود.

آن زمان مسئولان اداره کل ورزش و جوانان لرستان و فدراسیون مصاحبه‌های زیادی انجام می‌دادند و همواره توپ را به زمین دیگری می‌فرستادند اما بر کسی پوشیده نبود که اختلاف بر سر اعضای مجمع و کاندیدا؛ مانع اصلی برگزاری انتخابات این هیئت است.

حالا دوباره این داستان تکرار شده و با اینکه از دی ۹۸ دوره چهار ساله والیزاده مرادی در هیئت کشتی لرستان به پایان رسیده اما خبرهای خوشی از برگزاری مجمع انتخاباتی به گوش نمی‌رسد و با اینکه چند سرپرست در این هیئت فعالیت کرده اما شرایط برگزاری مجمع مهیا نشده است.

برخی‌ می‌گویند در شرایط کرونایی خیلی نیازی به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان احساس نمی‌شود اما این در حالی است که سال ۹۹ مجمع انتخاباتی چند هیئت کشتی در استان‌های مختلف بدون هیچ مشکلی برگزار شده است.

در همین ایام کرونایی‌ نیز مجمع انتخاباتی چند هیئت در لرستان برگزار شده و این ویروس منحوس هرگز مانع امور اداری ورزشی در استان نبوده است. به این ترتیب طرفین مشکلی از لحاظ مکان و زمان برای برگزاری مجمع ندارند اما چالش در جای دیگری رخنه کرده است.


حال کشتی لرستان خوب نیست

غلام‌رضا محمدی، سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد با اظهار نارضایتی از بلاتکلیفی هیئت کشتی این استان به ایسنا گفت: متأسفانه کشتی لرستان حال و روز خوبی ندارد و مدت‌هاست که هیئت این استان در بلاتکلیفی بسر می‌برد و با سرپرست اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه سه بار برای هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری مجمع به خرم‌آباد آمده‌ام، تصریح کرد: این کار را وظیفه خودم می‌دانم اما انتظار می‌رود سایر مسئولان نیز در راستای برگزاری مجمع همکاری کنند.

محمدی تاکید کرد: دلم برای کشتی لرستان می‌سوزد و سیاسی‌کاری متأسفانه لطمات زیادی به این رشته در استان ما وارد کرده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به کشتی استانم احساس دین می‌کنم و هر جا که لازم بوده و توانسته‌ام کمک کرده‌ام و امیدوارم این مشکل نیز حل شود.

وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیئت در ماه‌های اخیر، تصریح کرد: کشتی لرستان از استان‌های دیگر جا مانده و در ارزیابی فدراسیون رتبه خوبی نداریم.

محمدی تاکید کرد: با توجه به شرایط انتظار می‌رود مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان هرچه سریع‌تر فراهم شود.

وی در حالی از شرایط به‌وجود آمده اظهار نارضایتی می‌کند که از شواهد و قرائن پیداست فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان لرستان هیچکدام حاضر نیستند که از خواسته‌هایشان کوتاه بیایند.

اجازه نفوذ به کسی نمی‌دهم

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان، تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان این استان سعی می‌کند نکات مدنظر خودش را اجرا کند اما آنان به اندازه من و امثال من کشتی را دوست ندارند.

وی با بیان اینکه ما از جنس کشتی هستیم، ادامه داد: با تمام احترامی که برای مدیرکل ورزش و جوانان لرستان قائل هستم اما اجازه نمی‌دهم که کسی بخواهد نفوذ کند و شرایط باب دل خودش را اجرایی کند.

دبیر بازهم تاکید کرد: اهالی کشتی باید خودشان تصمیم بگیرند و ما هم درصدد اجرای این خواسته بحق هستیم.

صحبت‌های دبیر در حالی مطرح شده که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز می‌گویند ما بهتر از فدراسیون می‌دانیم که چه شرایطی به نفع کشتی استان است.

قلم قرمز فدراسیون روی نام چند نفر از اعضای مجمع

عبدالله عزیزپور، معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز در خصوص دلایل برگزاری نشدن مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان به ایسنا گفت: ما هم به‌دنبال برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت هستیم اما متأسفانه مشکلاتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: چند هفته پیش لیست پیشنهادی اعضای مجمع را به فدراسیون ارسال کردیم اما متأسفانه نام چند نفر را خط زدند که به‌نظر ما این کار به اشتباه انجام شده است.

عزیزپور بیان کرد: ما وظیفه داریم شرایط را برای برگزاری انتخابات هیئت فراهم کنیم اما انتظار می‌رود فدراسیون نیز با اداره کل ورزش و جوانان لرستان همکاری کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در چند ماه اخیر مجامع انتخاباتی چندین هیئت را بدون هیچ مشکلی برگزار کرده‌ایم، افزود: برای ما فرقی ندارد که چه کسی رئیس هیئت شود اما نمی‌توانیم لیست اعضای مجمع را مطابق نظر فدراسیون‌ها تایید کنیم و به‌دنبال اجرای قانون هستیم.

این شرایط شایسته کشتی لرستان نیست

چند پیشکسوت کشتی استان که دل خوشی از شرایط این روزهای ورزش اول ندارند با حضور در ایسنا تاکید کردند: یک زمانی ما حرف اول را در کشتی کشور می‌زدیم اما متأسفانه الان نامی از کشتی لرستان نیست.

آنان اعتقاد دارند که دخالت‌های بی‌جا علت اصلی شرایط نامناسب این روزهای کشتی لرستان است و می‌گویند باید با برگزاری مجمع انتخاباتی هرچه سریع‌تر وضعیت هیئت مشخص شود و چه بهتر که یک نفر از جنس کشتی ریاست هیئت را به عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، هر دوره چالش مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان تکرار می‌شود و فقط جای افراد تصمیم‌گیر تغییر می‌کند و قصه همان است «چالش فدراسیون و اداره کل» و دود این اختلاف‌ها به چشم اهالی کشتی لرستان می‌رود و شرایط همچنان همانی است که نباید باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کشتی علیرضا دبیر اداره کل ورزش و جوانان لرستان انتخاباتی چند اعضای مجمع کشتی استان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد