Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@03:05:19 GMT

ایران نیازی به واردات سلاح ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۳۰۰

ایران نیازی به واردات سلاح ندارد

به گزارش افکارنیوز،

 سرهنگ هُلاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع (نوهد) نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروهای تیپ ۶۵ نوهد متناسب با تهدیدات روز در مناطق مختلف آب و هوایی کشور آموزش دیده و آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

اخبار سیاسی- وی با اشاره به حضور مستشاری نیروهای مسلح ایران در کشورهای سوریه و عراق گفت: حضور مستشاری نظامیان کشورمان در جبهه مقاومت که در قالب ماموریت مستشاری و مشاوره‌ای و به درخواست دولت‌های قانونی این کشورها صورت گرفت تجارب بسیار خوبی را به همراه داشت و ما نیز در عمل سعی کرده‌ایم از این تجارب در آموزش نیروها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی افزود: آموزش‌های ما متناسب با تهدیدات روز است و به تبع آموزش‌های لازم برای مقابله با گروه‌های تروریستی نیز در آموزش‌های ما وجود دارد و نیروهای نوهد آمادگی مقابله با گروهک‌های تروریستی را دارند.

احمدیان مقابله با گروهکهای تروریستی را یکی از تخصص‌های ویژه تیپ ۶۵ نوهد دانست و گفت: تهدیدات و تحرکات در سطح منطقه را به خوبی و با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با این تهدیدات، تکنیک و تاکتیک‌های مناسب برای مقابله با نوع عملیات گروه‌های تروریستی، به نیروها آموزش داده می‌شود.

وی در خصوص سلاح‌های انفرادی مورد استفاده توسط نیروهای ویژه نیز گفت: کشور ما سال‌هاست که در تحریم قرار دارد که این تحریم‌ها شامل نیروهای مسلح نیز می‌شود اما نیروهای مسلح به خصوص نیروی زمینی ارتش با توکل به خدا و با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و با همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی تامین تجهیزات مورد نیاز خود را در دستور کار قرار داده‌اند و با ابداع سلاح‌های مختلف در حوزه رزم انفرادی و تجهیزات دید در شب و روز و همچنین تجهیزات حفاظت در مقابل سلاح‌های شیمیایی و ضد کلوبی به جایی رسیده‌ایم که نیاز یگان‌های عملیاتی به خوبی تامین می‌شود.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد تصریح کرد: نیازی به واردات سلاح و تجهیزات خارجی نداریم و ماموریت‌های ما با تجهیزات تولید داخل به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش گروهکهای تروریستی نیروی زمینی ارتش گروهکهای تروریستی واردات سلاح تیپ ۶۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • دهقانی: ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است