Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@23:47:26 GMT

عصبانیت برانکو از دروغ مدیر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۵۱۸

عصبانیت برانکو از دروغ مدیر پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تا ۲۲ شهریورماه گذشته فرصت داشت تا بدهی یک میلیون و ۱۱۸ هزاریورویی خود به برانکو ایوانکوویچ را طبق حکم فیفا پرداخت کند.

با این حال سرخپوشان پایتخت تنها نزدیک به ۳۰ درصد از این پول را به حساب وی در کشور عمان واریز کردند تا بخش زیادی از این طلب بر سر جای خود باقی بماند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که ۸ میلیارد تومان دریافتی اخیر خود از سوی کارگزاری برندشان را صرف جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان قدیمی کردند در نامه‌ای رسمی از برانکو ایوانکوویچ خواستند تا فرصت دوباره‌ای را بابت پرداخت این پول قبل از صدور حکم انضباطی از سوی فیفا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس نیز تمام موارد را به وکیل خود «دارو بوشیچ» سپرده است و از هر گونه صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس امتناع می‌کند. برانکو نیز نسبت به فرصت دوباره باشگاه پرسپولیس مخالفت کرده است.

با این حال علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب گذشته مدعی شد پالس‌های مثبتی از سوی برانکو دریافت کرده و به آنها فرصت دو سه هفته‌ای بابت پرداخت باقیمانده بدهی به برانکو داده شده است.

این ادعای رغبتی باعث عصبانیت و ناراحتی برانکو شده است. سرمربی سابق پرسپولیس هیچ فرصت جدیدی را در اختیار این باشگاه قرار نداده است تا حالا منتظر صدور رای جدید از سوی کمیته انضباطی فیفا در قبال این موضوع باشد.

بنابراین باشگاه پرسپولیس بایستی منتظر حکم کمیته انضباطی فیفا در قبال این پرونده باشد. محرومیت از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محتمل‌ترین گزینه برای جریمه باشگاه پرسپولیس است اما فیفا می‌تواند با توجه به سوابق باشگاه پرسپولیس و پرونده‌های مالی موجود احکامی نظیر کسر ۶ امتیاز در شروع فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر را نیز در نظر بگیرد.

256 251

کد خبر 1432283

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم

ایجاد دریاچه شیرابه ناشی از زباله‌های‌تر، منشا اصلی بوی نامتبوع است. این درحالی است که مسئولان مرکز پردازش آرادکوه سال قبل اعلام کرده بودند که دریاچه شیرابه برای همیشه جمع‌آوری شده است./صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم