Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان زمان ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی رو به اتمام برشمرد و باردیگر از متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان خواست تا پیش از 6 مهر ماه در سامانه ثبت نام کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان، ارسلان غمگین از اجرای"طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" و آغاز ثبت‌نام از متقاضیان راه اندازی کسب وکارهای خانگی در استان توسط جهاد دانشگاهی و با نظارت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره نحوه ثبت‌نام متقاضیان اظهار کرد: کلیه متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه inhb.ir ، نسبت به تکمیل فرم‌ها و اطلاعات مربوط اقدام کنند. پس از ثبت‌نام متقاضیان، واحدهای مجری جهاد دانشگاهی در استان نسبت به پایش و راستی‌آزمایی اطلاعات متقاضیان بر اساس دستورالعمل‌ های مربوط اقدام خواهند کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره زمان آغاز ثبت‌نام و نحوه ثبت‌نام متقاضیان گفت: فرایند ثبت‌نام از روز پنج‌شنبه 6 شهریور آغاز شده بود و به مدت یک‌ ماه ادامه خواهد داشت.
غمگین شرایط متقاضیان ثبت‌نام در طرح مذکور را داشتن حداقل 18 سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی بیان کرد و به جایگاه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای و مداخله ای در اجرای طرح پایلوت مشاغل خانگی و نیز وظیفه این نهاد در مطالعات فاز اول طرح شامل نیازسنجی و ظرفیت‌سنجی مشاغل خانگی مبتنی بر الگوی توسعه مشاغل خانگی اشاره کرد.
این نهاد با همکاری ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ و سایر دستگاه‌های اجرایی، فاز مطالعاتی طرح را به اتمام رسانده و آمادگی خود را برای شروع فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی- که شامل ثبت‌نام از متقاضیان، غربال‌گری، ارایه آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار است- به وزارت اعلام کرد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بررسی گزارش فاز اول، مجوز شروع فازهای دوم و سوم طرح بر اساس دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مربوط را همزمان با هفته دولت صادر کرد.
وی گفت: این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است. سهمیه خوزستان در این طرح ملی ایجاد 2500 شغل است که امیدواریم با اجرا و نظارت صحیح و همکاری بخش‌های مختلف، شاهد توسعه اشتغالزایی در سال مزین به نام "جهش تولید"، باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی توسعه مشاغل خانگی کل تعاون ثبت نام طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان