Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیبروی تیم ملی والیبال نشسته گفت: امیدوارم وضعیت شیوع کرونا کمتر شود و با تصمیمات مسئولان، بتوانیم تمرینات در سالن و به صورت گروهی را نیز آغاز کنیم. - اخبار ورزشی -

رمضان صالحی بهترین لیبروی والیبال نشسته جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین شرایط تمریناتش اظهار داشت: طی چند ماه اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور که البته در مازندران هم زیاد است، نتوانسته‌ام به مانند سایر ملی‌پوشان تمرینات منظم و خوبی را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه اماکن ورزشی باز نیستند، تلاش کرده‌ام با تمرینات بدنسازی و استفاده از وزنه، شرایطی بدنی‌ام را حفظ کنم. همچنین در حیات خانه‌ تمریناتی را نیز با توپ دارم. متاسفانه بیش از این نمی‌توان کاری انجام داد و مجبوریم به همین‌گونه به کار ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: ما ورزشکاران به انجام تمرینات در روزها و هفته‌های متوالی عادت داریم و نمی‌توانیم بدون انجام تمرین بمانیم. امیدوارم وضعیت شیوع کرونا کمتر شود و با تصمیمات مسئولان، بتوانیم تمرینات در سالن و به صورت گروهی را نیز آغاز کنیم.

ملی‌پوشان والیبال نشسته در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت دیگر تیم‌ها باخبر است یا خیر؟ گفت: طبق خبرهایی که دیده و شنیده‌ام، تیم‌های برزیل، روسیه و بوسنی استارت تمریناتشان را زده‌اند. به نظرم ما هم برای آنکه از آنها به لحاظ شرایط هماهنگی و آمادگی عقب نمانیم، بهتر است در زمان درستی تمرینات‌مان را شروع کنیم.

صالحی در پایان عنوان کرد: هماهنگی خوبی با کادر فنی در اجرای تمرینات با توپ و آمادگی جسمانی داریم، اما امیدوارم در بهترین زمان ممکن اردو تشکیل شود.

پارالمپیکی‌ها در انتظار آغاز اردوهای ملی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)