Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@02:11:02 GMT

کارت مربیگری نویدکیا و رحمتی صادر نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۰۲۶

بر اساس قوانینی که فعلاً دستخوش تغییر نشده هم سرمربی و هم دستیاران سرمربی باید دارای مدرک A باشند، در حالی که محرم نویدکیا و سیدمهدی رحمتی فاقد این مدرک هستند. محرم نویدکیا البته مسیر زیادی را برای دریافت مدرک A سپری کرده و مدرک B را دریافت کرده، اما سیدمهدی رحمتی تاکنون در هیچ یک از کلاس‌های مربیگری حاضر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این خاطر که تا یکی، دو ماه پیش بازیکن تیم شهر خودرو بود که توسط سرمربی وقت تیم یعنی سهراب بختیاری زاده اخراج شد!

آیا سیدمهدی رحمتی و محرم نویدکیا فصل آینده اعمال قانون خواهند شد یا بدون هیچ مشکلی روی نیمکت تیم‌های شهر خودرو و سپاهان خواهند نشست؟ در فصول گذشته برخی از مربیانی که روی نیمکت تیم‌های لیگ برتر ی نشسته‌اند و برخی از مربیان جوانی که این فصل هدایت تیم‌های لیگ برتری را بر عهده گرفته‌اند فاقد مدرک A هستند، اما به نظر می‌رسد در نهایت شاهد حضور آن‌ها روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود!

اما همیشه این سؤال مهم وجود داشته چرا مربیان بدون مدرک به راحتی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری می‌نشینند و گاهی برای اینکه مأموریت خود را در بازی‌ها دنبال کنند با کارت سایر اعضای تیم وارد محوطه فنی می‌شوند. از جمله کارت تدارکات تیم یا کارت مترجم و... واقعیت این است که ابلاغ قانون از سوی کمیته آموزش به سازمان لیگ است و این سازمان لیگ است که نباید کارت حضور روی نیمکت را برای مربی صادر کند. کمیته آموزش نمی‌تواند مانع حضور مربی‌ای که فاقد مدرک اعلام شده از سوی کمیته آموزش است، روی نیمکت شود. به این خاطر که کمیته مجری نیست.

در فوتبال حرفه‌ای هیچ‌گونه اغماضی با مربی به خاطر نامش صورت نمی‌گیرد؛ دیدید در برهه‌ای زیدان که مربی تیم کاستیا بود به خاطر تردید در خصوص داشتن مدرک مربیگری A سه ماه محروم شد. همچنین محرومیتی برای سانچز در نظر گرفته شد و سانچز متهم شده بود که از مدرک خود به نفع زیدان استفاده کرده است. در ادامه فدراسیون فوتبال فرانسه در نامه‌ای که برای مادرید نوشت اذعان کرد زیدان در حال گذراندن کلاس A است و به همین خاطر رأی صادره در مورد ستاره فوتبال فرانسه متوقف شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نویدکیا لیگ برتر سرمربی نویدکیا روی نیمکت تیم تیم های لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است

رحمتی گفت: یکی از ابتکارات وزارت کشور در سال جاری، برگزاری نمایشگاه معرفی زنجیره ارزش است که همه استان‌ها بتوانند ظرفیت هایشان را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های صنعتی کشور و در بسیاری از موارد دارای رتبه اول است.

وی بیان کرد: آذربایجان شرقی با هشت میلیارد تن، بیشترین ذخیره معدنی کشور را دارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از زنجیره‌های ارزش راهبردی برای آذربایجان شرقی، رنجیره ارزش صنایع معدنی است که در تولید کنسانتره و مس کاتدی در حال انجام طرح‌های عملیاتی هستیم.

رحمتی در ادامه به صنعت فرش اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ زنجیره کامل تولید فرش و صنایع دستی استان را به نمایش گذاشته ایم و در کنار آن زنجیره صنعت چرم، کیف و کفش نیز ارائه شده است.

وی ادامه داد: در آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی در صنایع غذایی به ویژه شیرینی و شکلات وجود دارد و صادرات این محصولات نشان دهنده جایگاه این زنجیره ارزش است و اتفاق خوبی در این نمایشگاه برای شناسایی سرمایه گذاران در طول این زنجیره ارزش، افتاده است.

وی به توانمندی‌های بالای استان در حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و افزود: آذربایجان شرقی در کنار صنایع، ظرفیت‌های گردشگری چشمگیری هم دارد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بالایی در گردشگری تاریخی و طبیعی دارد که می‌تواند برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی دارای جذابیت باشد و این ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه گذاران عرضه شده است.

رحمتی تشریح کرد: آذربایجان شرقی در حوزه تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو دارای افتخارات ملی و بین المللی است و بر اساس تفاهمنامه امضا شده با سوریه، مقرر شد توجه ویژه‌ای به این موضوع شود تا بتوانیم سرمایه گذاری‌های مشترکی در این عرصه داشته باشیم.

وی ادامه داد: صنایع غذایی و صادرات آن از آذربایجان شرقی به کشور سوریه از دیگر محور‌های مهم این تفاهم نامه بود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی، فرصت استثنایی برای معرفی ظرفیت‌های کشور برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مند به سرمایه گذاری در کشورمان، فراهم می‌کند تا بتوانند با این استعداد‌ها آشنا شوند.

رحمتی بیان کرد: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی‌های دولت به ویژه وزارت کشور و استانداران، شاهد رشد و تحول در همه استان‌ها باشیم.

رحمتی تاکید کرد: مهم‌ترین وجه تمایز نمایشگاه اکسپو با سایر نمایشگاه ها، تمرکز بر زنجیره‌های ارزش است که می‌تواند بهره وری را در صنایع ما بالا ببرد.

در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو، تفاهمنامه همکاری اقتصادی و تجاری در سه محور مهم، مابین آذربایجان شرقی و سوریه با حضور وزیر کشور و استاندار آذربایجان شرقی به امضا رسید.

همچنین مراسم افتتاح واحد تولیدی انواع کفش ورزشی با سرمایه گذاری ۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۰۰ یورویی برگزار شد.

 قرارداد همکاری با سرمایه گذار کشور ترکیه برای تولید جک تریلی دیگر تفاهم نامه‌ای بود که با حضور استاندار آذربایجان شرقی به امضا رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش