Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:19:39 GMT

تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۳۰۱

تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح های ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: طراح برخی از این طرح ها، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است و به همین دلیل ما در حال بررسی روی مفاد این طرح های ضدآمریکایی هستیم.

وی بیان کرد: همچنین برخی دیگر از طرح های ضدآمریکایی از سوی اعضای سایر کمیسیون های مجلس تهیه شده که از صحن علنی مجلس جهت بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع شده و ما بررسی این طرح ها را در اولویت کاری خود داریم و پیگیری می‌کنیم تا هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: البته این کمیسیون اولویت های معیشتی مردم را هم در دستور کار دارد و تلاش می کند تا اقداماتی انجام دهد که منجر به بهبود وضعیت اقتصادی مردم شود.

ذوالنور بیان کرد: برای مثال مقابله با رانت، فساد و ویژه خواری، ایجاد امنیت در ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی و تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله وظایف ذاتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است و ما به طور ویژه این مسائل را هم در دستور کار خود داریم.

کد خبر 5023054 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس شورای اسلامی طرح ضد آمریکایی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی ستاد انتخابات کشور ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف شورای نگهبان هیئت دولت صحن مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش ذوالفقار ۹۹ رژیم صهیونیستی سعید خطیب زاده ویروس کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طرح های ضدآمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش