Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور منابع آب پلدشت گفت: لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) در حال اجرا است.

اسکندری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند اجرای لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت افزود: ریخته شدن فاضلاب شهری به داخل رودخانه زنگمار و عدم لایروبی و بستر سازی مناسب باعث ایجاد مانداب و بستری مناسب برای رشد انواع باکتری ها و ایجاد بوی نامطبوع در فضای شهری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین تاکید کرد: لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر امور منابع آب پلدشت افزود: در راستای لایروبی رودخانه ها و مسیل های شهرستان و ساماندهی بازه های بحرانی به طول ۲۱۰۰ متر و به حجم بیش از ۸۰ هزار مترمکعب از رودخانه زنگمار و مسیل های روستاهای عبدالعلی کندی و نازک سفلی در ماه گذشته لایروبی و ساماندهی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایروبی رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران

ایسنا/مازندران هواشناسی مازندران با صدور هشدار جوی سطح زرد از فعالیت سامانه بارسی در استان بعدازظهر جمعه ۱۴ تا صبح ‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام هواشناسی مازندران، منطقه اثر سامانه بارشی ارتفاعات بویژه ارتفاعات نیمه غربی استان است که مخاطرات این وضعیت جوی شامل رگبار باران رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش تدریجی دما و مواج شدن دریا است.

هواشناسی مازندران اثر مخاطره سامانه بارشی در استان را لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در نواحی کوهستانی اعلام کرد.

هواشناسی مازندران در پی صدور هشدار جوی سطح زرد در استان به هموطنان توصیه کرد؛ از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، در مناطق مرتفع، از فعالیت‌های کوه‌نوردی پرهیز و از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع خودداری و همچنین سایر اقدامات پیشگیرانه را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان