Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- فرمانده تیپ ۶۵ نوهد گفت: نیازی به واردات سلاح و تجهیزات خارجی نداریم و ماموریت‌های ما با تجهیزات تولید داخل به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

سرهنگ هُلاکو احمدیان فرمانده تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع (نوهد) نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروهای تیپ ۶۵ نوهد متناسب با تهدیدات روز در مناطق مختلف آب و هوایی کشور آموزش دیده و آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مستشاری نیروهای مسلح ایران در کشورهای سوریه و عراق گفت: حضور مستشاری نظامیان کشورمان در جبهه مقاومت که در قالب مأموریت مستشاری و مشاوره‌ای و به درخواست دولت‌های قانونی این کشورها صورت گرفت تجارب بسیار خوبی را به همراه داشت و ما نیز در عمل سعی کرده‌ایم از این تجارب در آموزش نیروها استفاده کنیم.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی افزود: آموزش‌های ما متناسب با تهدیدات روز است و به تبع آموزش‌های لازم برای مقابله با گروه‌های تروریستی نیز در آموزش‌های ما وجود دارد و نیروهای نوهد آمادگی مقابله با گروهک‌های تروریستی را دارند.

احمدیان مقابله با گروهک‌های تروریستی را یکی از تخصص‌های ویژه تیپ ۶۵ نوهد دانست و گفت: تهدیدات و تحرکات در سطح منطقه را به خوبی و با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با این تهدیدات، تکنیک و تاکتیک‌های مناسب برای مقابله با نوع عملیات گروه‌های تروریستی، به نیروها آموزش داده می‌شود.

وی در خصوص سلاح‌های انفرادی مورد استفاده توسط نیروهای ویژه نیز گفت: کشور ما سال‌هاست که در تحریم قرار دارد که این تحریم‌ها شامل نیروهای مسلح نیز می‌شود اما نیروهای مسلح به خصوص نیروی زمینی ارتش با توکل به خدا و با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و با همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی تأمین تجهیزات مورد نیاز خود را در دستور کار قرار داده‌اند و با ابداع سلاح‌های مختلف در حوزه رزم انفرادی و تجهیزات دید در شب و روز و همچنین تجهیزات حفاظت در مقابل سلاح‌های شیمیایی و ضد کلوبی به جایی رسیده‌ایم که نیاز یگان‌های عملیاتی به خوبی تأمین می‌شود. نیازی به واردات سلاح و تجهیزات خارجی نداریم و مأموریت‌های ما با تجهیزات تولید داخل به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد تیپ ۶۵ نوهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی طرزعلی در گفتگو با خبر ۱۴ گفت: برای کالا‌های اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار، برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای خدمات ۱۱۷ میلیون و برای واردات در مقابل صادرات به نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۹۳۰ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۹۶ میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو» معادل ۴۶۲ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۲۲۳ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۱۶۷ میلیون دلار، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۱۳۸ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۱۹۴ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه‌های صنایع همچنین به ترتیب ۱۹۷، ۲۹، ۱۷۴، ۱۰۳ و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۸۳ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

طرزعلی در پایان افزود: تاکنون بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران انجام شده است و در مجموع ۲۷۱۶ کیلوگرم طلا عرضه و فروخته شده است.

دیگر خبرها

  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا