Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار تهران در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، دورکاری یک سوم کارمندان استان از ابتدای هفته آینده لغو می‌شود و تنها بیماران زمینه‌ای می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

کسب رتبه برتر استان تهران در آموزش شهرداری‌ها

هفتمین نشست فصلی شهرداران استان تهران با حضور استاندار تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سایر مسئولان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و در این نشست عنوان شد که طبق ارزیابی انجام شده در سطح کشور، با توجه به تاکید استانداری بر آموزش کارکنان شهرداری، استان تهران رتبه برتر آموزش شهرداری‌ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست بر مبنای ارزیابی صورت گرفته در سال ۹۸، روابط عمومی‌های سرآمد و تلاشگر شهرداری‌های استان تهران معرفی و تقدیر شدند.

ایجاد ۵۶۶۷ فرصت شغلی در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر گفت: پنج هزار و ۶۶۷ فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تا ۲۳ شهریورماه ایجاد شده و این شهرستان طبق آخرین ارزیابی در رتبه نخست ایجاد اشتغال استان تهران قرار دارد، براساس آمار سامانه رصد اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، شهرستان‌های ری با ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۳۲۶ نفر و رباط‌کریم با ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۶۴۱ نفر در رتبه‌های دوم و سوم استان تهران قرار دارد.

تصویب یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران برای میزبانی اجلاس سازمان جهانی گردشگری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و ششمین جلسه خود بررسی طرح الزام شهرداری برای میزبانی دهمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ میلادی (۱۴۰۰ شمسی) در تهران را در دستور کار قرار دادند که در نهایت با ۱۵ رای موافق، یک فوریت این طرح تصویب شد.

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هفته تهران، انتقاد از جابه جایی بی‌دلیل کارکنان شرکت شهر سالم و تذکر به شهردار تهران درباره تصمیمات و مدیریت این شرکت، انتقاد از ارسال نشدن لایحه تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران به شورای شهر پس از دو سال از تصویب طرح، لزوم برخورد با کورس‌های شبانه موتورسواران در بزرگراه‌ها در این جلسه مطرح شد.اعضای شورای شهر به دو استفساریه شهردار تهران در مورد آبونمان مراکز درمانی و بهای خدمات قابل عرضه در بهشت زهرا (س) نیز پاسخ دادند.

همچنین یک فوریت طرح «رسیدگی به پرونده‌های باغات در مناطق شهرداری تهران» در دستور کار شورا قرار گرفت که اعضای شورای اسلامی شهر تهران برغم تاکید اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی، یک فوریت این طرح را تصویب نکردند. اعضای شورا یک فوریت لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص اصلاح اساسنامه نمونه سازمان‌های وابسته به شهرداری را در دستور کار قرار دادند اما بعد از بررسی بیشتر آن را رد کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران بررسی نامه‌ اعتراض فرمانداری تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به نامگذاری اماکنی به نام «اعظم طالقانی»، «مهدی بازرگان» و «سهیل گوهری» را در دستور کار قرار دادند و در نهایت در اصرار به سه مصوبه مورد انتقاد هیات تطبیق در خصوص این نامگذاری‌ها رای مثبت دادند. 

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای بهره‌مندی از ظرفیت و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای انجام طرح‌ها و برنامه‌های مشترک، ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی، ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش تاثیرگذاری و جریان‌سازی در جامعه به امضای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ رسید.

دستگیری کلاهبردار ۱۰۰میلیارد ریالی لیزینگ خودرو در شهریار

فرماندهی انتظامی نیز خبرهای دیگری داشت؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که در پوشش نمایندگی یکی از شرکت‌های فروش و عرضه خودرو، از شهروندان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس شهریار دستگیر شد.

کشف ۱۸۰ کیلو تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در داخل خودرو پژو ۴۰۵ در عملیات تعقیب و گریز پلیسی خبرداد؛ راننده خودرو با استفاده از تاریکی هوا و رهاکردن خودرو از محل گریخت که تحقیقات پلیسی برای دستگیری او ادامه دارد.

اجرای طرح جلوگیری از موبایل و کیف‌قاپی در تهران

جانشین پلیس پیشگیری تهران از اجرای طرح جلوگیری از موبایل‌قاپی، کیف‌قاپی و سرقت‌های خرد در پایتخت و میادین اصلی توسط ماموران پلیس پیشگیری و یگان امداد خبرداد؛ در این طرح، ۳۷ موبایل‌قاپ دستگیر شدند و ۴۷ دستگاه گوشی همراه مسروقه، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و هفت قبضه سلاح سرد در کشف شد.

اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌ها در تهران

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از اجرای طرح توقیف ساعتی کامیون‌ها در ۴۶ نقطه از پایتخت خبرداد؛ با کامیون‌های متخلفی که قصد ورود به شهر را داشته و یا اقدام به تردد در سطح شهر می‌کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

حمل بار نامتعارف، سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن معاینه فنی و گواهینامه و توقف در مناطق مسکونی از جمله تخلفاتی است که پلیس با رانندگان متخلف کامیون‌ها برخورد می‌کند، تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین از ساعت ۶ تا ۲۳ به غیر از مجوزدارها در سطح شهر ممنوع است، همچنین تردد میکسرها به علت حمل مواد خراب‌شدنی و سفت‌شونده از ساعت ۹ تا ۱۵ بعداز ظهر بلامانع است.

پلمب کارگاه تولید ماسک غیربهداشتی در شهرستان ری

بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری گفت: کارگاه تولید ماسک غیراستاندارد و غیربهداشتی با حضور بازرسان اتاق اصناف و عوامل بخشداری در روستای فیروزآباد این بخش شناسایی و با حکم قضایی پلمب شد،۸۰ هزار ماسک غیربهداشتی در این کارگاه کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

کشف بیش از ۹ هزار بطری نوشیدنی تاریخ گذشته در کهریزک

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: ۶ هزار و ۹۵۰ بطری یک لیتری ماءالشعیر و ۲ هزار و ۷۶۰ قوطی نوشابه گازدار در جریان بازرسی‌ از یک انبار در شورآباد بخش کهریزک کشف و ضبط شد، انبار نگهداری این نوشیدنی‌ها با دستور مقام قضایی پلمب و متخلفان نیز بازداشت شدند.

معدوم شدن۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در ملارد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملارد اعلام کرد: بازرسان این اداره طی گشت مشترک با نیروی انتظامی ٥٠٠ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در سرآسیاب این شهرستان کشف و معدوم کردند، مسئول این واحد صنفی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌الصلاح معرفی شد.

محکومیت یک بیمارستان در تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرد: با شکایت شاکی و گزارش معاونت درمان و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی ایران مبنی بر تخلف اضافه دریافتی از بیماران یک بیمارستان در تهران، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد که پس از احراز تخلف، مدیر فنی بیمارستان علاوه بر استرداد مبلغ ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزارریال در حق شاکی خصوصی و پرداخت مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

انفجار گاز در یک واحد مسکونی در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر از وقوع انفجار گاز و آتش‌سوزی در طبقه سوم یک واحد مسکونی در محله الهیه این شهرستان خبرداد؛ در اثر شدت انفجار، واحد مجاور آن در ضلع جنوبی ساختمان و دو واحد در ساختمان‌های غربی و شرقی هم بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دید.

همچنین رئیس ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی شهرستان اسلامشهر گفت: در پی وقوع این حادثه، گروه امداد و نجات ایستگاه به محل اعزام شدند و به دلیل شرایط عملیات جست و جو و نجات، ایمن‌سازی و اطفا به صورت همزمان انجام شد، چهار نفر از ساکنان این ساختمان مصدوم و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که ۲ نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا و ۲ نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

اجرای طرح مقابله با گرانفروشی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: طرح ضربتی مقابله با گرانفروشی در ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف مقابله با دریافت کرایه اضافی از سوی رانندگان این خودروها با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی و پلیس راهور در ورامین اجرا شد، در این طرح ، سه دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی‌بوس و سه دستگاه تاکسی در خطوط درون‌شهری و برون‌شهری متخلف شناخته شده و به پارکینگ منتقل شدند.

اصلاح خط فرسوده شبکه توزیع آب حسن‌آباد شهرری

مدیر امور آب و فاضلاب حسن‌آباد آبفای منطقه ۶ تهران - شهرری گفت: به منظور بازسازی و نوسازی شبکه و امکان اعمال مدیریت در زمان‌های اضطراری و بحرانی، پنج شیر خط فرسوده و آبده شبکه توزیع آب در خیابان شهید کلینی حسن آباد این شهر تعویض شد.

پاکسازی ۵ کیلومتر از طبیعت «درکه» از زباله‌های کرونا

رئیس کمیته ورزش در طبیعت هیات همگانی استان تهران از پاکسازی پنج کیلومتر طبیعت منطقه درکه از زباله‌های کرونایی شامل ماسک و دستکش و بطری‌های خالی جای مواد ضدعفونی توسط دوست‌داران محیط زیست در طرح «نذر ورزشی پاکسازی طبیعت» خبرداد؛ این طرح تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

رونمایی از دیوارنگاره «ما ملت شهادتیم» در میدان ولیعصر(عج)

جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر(عج) با جمله‌ «ما ملت شهادتیم» از سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در آستانه‌ هفته‌ دفاع مقدس و با نزدیک‌شدن به اربعین حسینی، به همت خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی رونمایی شد.

آغاز داوری ۶۰۰ اثر ارسالی به چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی

داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار ۶۰۰ دانش‌آموز ثبت‌نام کننده در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی -مداحان دانش‌آموز شهر تهران- با حضور داوران و صاحبنظران از جمله «رحمان نوزانی»، «محمود تاری»، «سعید نسیمی»، «حسین درویش» و «محمد امانی‌مهر» آغاز شد. این آیین همانند سال‌های گذشته در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش‌آموزی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه‌ مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

راه‌اندازی پویش «جُرم بزرگ» در فضای مجازی

فرهنگسرای رسانه، پویش «جُرم بزرگ» را با هدف اعلام انزجار از هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) در فضای مجازی راه‌اندازی کرد، این پویش با هشتگ‌های #جرم_بزرگ #تروریسم_رسانه_ای #شارلی_ابدورسانه_نیست به زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی این اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم می‌کند. برای پیوستن به این پویش و دریافت پست اختصاصی خود، به صفحه رسمی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نشانی @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

هفته‌نامه «شارلی ابدو» همزمان با رسیدگی به پرونده حمله پنج سال پیش چند نفر به دفتر این نشریه با تیتر «همه چیز به خاطر این» مجددا کارتون‌های اهانت‌آمیز به پیامبر گرامی‌ اسلام را منتشر کرده است.

تجمع مردم دماوند در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص)

مردم دماوند شامگاه یکشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در گلزار شهدای گمنام مسجد جامع دماوند در محکومیت اهانت به محضر پیامبر رحمت (ص) توسط نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل تجمع کردند و با سردادن شعارهایی همچون «ندای هر مسلمان - جانم فدای قرآن»، «فریاد خلق پیروز – جانم فدای قرآن»، خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش مسلمانان و اقدام یکپارچه آنان در شناخت و بصیرت در مقابل دشمن مشترک اسلام و مسلمین شدند.

انتصاب سرپرست هیات بسکتبال استان تهران

رئیس فدراسیون بسکتبال در حکمی «جلیل یعقوب‌زاده» را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان سرپرست هیات بسکتبال استان تهران منصوب کرد، «شبنم کلاهی» رئیس پیشین این هیات نیز به عنوان دبیر فدراسیون بسکتبال منصوب شد.

برچسب‌ها شورای شهر استانداری تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر استانداری تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پلیس تهران بزرگ شورای شهر استانداری تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور شهرداری تهران نیروی انتظامی دستور کار اعضای شورای استان تهران فرهنگی هنری تهران بزرگ اجرای طرح کامیون ها شهر تهران یک فوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی