Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر ضیایی مدیر مرکز نوآوری تعاون هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به منظور تقویت پایه‌های علمی این مرکز و ارتقای ظرفیت‌های فنی مزرعه تحقیقات کشاورزی، تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه جامع هرمزگان و با حضور دکتر شیخی ریاست این دانشگاه به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم‌نامه، بسترهای علمی و همکاری‌های فنی در دوره‌های تخصصی و پایان‌نامه‌های مقاطع ارشد و دکترا را نیز شامل خواهد شد و دانشجویان این دوره‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های علمی و تجهیزاتی مرکز نوآوری تعاون هرمزگان واقع در مزرعه تحقیقاتی «تاک سبز رودان» بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره کارآفرین هرمزگانی با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه هرمزگان به توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی و ارتقای تراز پژوهشی استان، خاطرنشان کرد: مزرعه 8 هکتاری تاک سبز رودان  به همراه 120 هکتار اراضی پشتیبانی در قالب این تفاهم‌نامه در خدمت تحقق ایده‌های نو دانشجویان مقاطع عالی کشاورزی است.

 

ضیایی ادامه داد: بهره‌مندی مشترک از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی، ایده‌پروری در راستای ارتقای توانمندی‌های منطقه، ارتباط عملی با دانشگاه در زمینه پیاده‌سازی روش‌های کاشت و بافت و به فعلیت‌رساندن ایده‌های علمی در حوزه کشاورزی از جمله دیگر محورهای این تفاهم‌نامه مشترک است که با حضور رییس دانشگاه هرمزگان و مدیران این دانشگاه در مرکز نوآوری تعاون این استان در رودان به امضا رسید.

مدیر مرکز نوآوری تعاون هرمزگان گفت: ما در این مرکز، یک هیأت علمی تشکیل داده‌ایم که در راستای تحقق بندهای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه هرمزگان، دپارتمان تخصصی کشاورزی را نیز در مرکز نوآوری تعاون ایجاد و زیرگروه‌های مربوطه را محقق می‌کنیم و از این طریق همکاری‌های علمی با مراکز دانشگاهی معتبر جهان را نیز پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم در حوزه‌های روز دانش دنیا نیز اطلاعات جدیدتری بدست بیاوریم.

وی ایجاد یک مسیر جدید و روشن از تلفیق ایده و عمل را یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت این مرکز نوآوری تعاون برشمرد و بیان داشت: بدنبال آن هستیم تا این مرکز را که اکنون به عنوان مجهزترین مرکز علمی و توسعه‌ای نوآوری جنوب کشور است را در سطح کشور و منطقه به عنوان نمونه‌ای از کار علمی موفق و در تراز نام کشورمان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان دانشگاه نوآوری کشاورزی مرکز نوآوری تعاون دانشگاه هرمزگان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود