Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:45:54 GMT

پایان فیلمبرداری پروژه‌ سینمایی «هولیا» در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۳۳۶

پایان فیلمبرداری پروژه‌ سینمایی «هولیا» در ترکیه

سازندگان فیلم سینمایی هولیا که برای ادامه فیلمبرداری راهی ترکیه شده بودند، کار تولید را در این کشور و شهرهای استانبول و آنتالیا به پایان بردند. در این سکانس ها ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل سینما و تلویزیون ترکیه جلوی دوربین رفت.

در این سکانس ها هولیا دیکن دیگر بازیگر ترکیه ای که در بخش های ایران هم حضور داشت، با ویلما الس همبازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، مهدی امینی و شراره رخام دیگر بازیگران اصلی این فیلم بوده اند.

سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند: «در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!»

امیر غلامی، عسل پولادی، الیف دمیرلی ، سعید عرب زاده و محمدعلی شاهین در ترکیه به گروه سازنده فیلم پیوسته اند.

سایر عوامل اصلی فیلم عبارتند از تهیه کنندگان: ایرج تقی پور، مرتضی آتش زمزم، نویسندگان: مرتضی آتش زمزم و جلال الدین دری، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی، مدیر تولید: ابوالفضل آتش زمزم، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح گریم: مهیاد میمی، طراح صحنه و لباس: علی سنگینی، فیلمبردار: امین اسحاقیان، تدوین: کاوس آقایی، تصویربرداری هوایی: مصطفی علی پور حقیقی، جانشین تولید: مهدی رجبی، عکاس: آرش شاه محمدی، برنامه ریز: امین رنجبر، دستیار کارگردان: لیلا نصر، منشی صحنه: مرجان بهرامی، مشاور پروژه: محسن کیانی، مدیر تدارکات: مهدی رهبری و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

برچسب‌ها محمدرضا هدایتی تولید فیلم استانبول علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا هدایتی تولید فیلم استانبول علی انصاریان محمدرضا هدایتی تولید فیلم استانبول علی انصاریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس