Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: بنا داریم در بحث مقابله با ورود موادمخدر به کمک عزیزان در مرزبانی برویم و از امکانات و تجهیزات خودمان که برپایه دانش بومی است، استفاده کنیم همچنین در این زمینه از شرکتهای دانش‌بنیان نیز بهره خواهیم برد. - اخبار اجتماعی -

سردار مجید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره تقویت تجهیزات پهپادی و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با ورود موادمخدر در مرزهای کشور، اظهار کرد: در چند سال گذشته طرح جدیدی برای تقویت مرزبانی کشور در نیروی انتظامی ارائه شد که مورد تصویب مقام معظم رهبری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: در ادامه طرح مذکور ابلاغ و ساختار مرزبانی به تناسب از نظر امکانات و تجهیزات تقویت شد.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز و تقویت مرزبانی در مرزها به ویژه در مرزهای شرقی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: ما نیز به عنوان پلیس مبارزه با موادمخدر بنا داریم که به کمک عزیزان در مرزبانی برویم و از امکانات و تجهیزات خودمان که برپایه دانش بومی است، استفاده کنیم همچنین در این زمینه از شرکتهای دانش‌بنیان نیز بهره‌ خواهیم برد و به نظر می‌رسد خروجی این تجهیزات بومی را تا سال آینده شاهد باشیم.

این مقام انتظامی متذکر شد: قطعاً در حوزه مرزی و مبارزه با ورود موادمخدر پلیس جدی‌تر اقدام خواهد کرد. 

هواپیماهای ناتو و آمریکا در افغانستان مواد مخدر جابجا می‌کنند/توقف رشد شیوع مصرف موادمخدر بین دانش‌آموزانتقاضای رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از مجلس برای اصلاح قوانین مقابله با مواد مخدرفرمانده مرزبانی ناجا: اشراف کامل بر معاندان داریم / ‌پشتیبان کولبران هستیم / کشف 56 تن مواد مخدر در 5 ماهه امسال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان عملیات پلیس کشفیات پلیس پلیس مرزبانی ناجا معتاد معتاد متجاهر پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر شرکت های دانش بنیان عملیات پلیس کشفیات پلیس پلیس مرزبانی ناجا معتاد معتاد متجاهر پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد ورود موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

سردار شجاعی گفت: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مقتدرانه در حوزه‌ی مرزی ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در پاکسازی منطقه مرزی، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۲۱ کیلوگرم شیشه، ۳۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان