Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:08:59 GMT

احداث پارک ۳۵ هزار مترمربعی در ورودی نایسر سنندج

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۹۰۴

احداث پارک ۳۵ هزار مترمربعی در ورودی نایسر سنندج

شهردار سنندج از احداث پارک ۳۵ هزار متر مربعی در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و گفت: بزودی پیمانکار این پروژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: مشکلات زیادی در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر وجود دارد، نبود زیرساخت‌ها باعث شده این شهرداری نتواند خدمات شایسته‌ای در این ناحیه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلات این ناحیه عدم بهسازی معابر بود که امسال این شهرداری تاکنون ۱۴ هزار متر مربع از محلات و معابر این ناحیه را آسفالت و بهسازی کرد.

شهردار سنندج گفت: تداوم آسفالت معابر این ناحیه در حال انجام است و محلاتی که زیری سازی آن انجام شده در سال‌جاری آسفالت خواهد شد.

صیدی عنوان کرد: نبود فضای سبز مناسب یکی دیگر از مشکلات این ناحیه است که امسال چندین لکه فضای سبز در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر شناسایی شده است که یکی از آنها بوستان کودک است که عملیات احداث و اجرای آن در حال انجام است.

وی از آغاز احداث پارک ۳۵ هزار متر مربعی در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و گفت: بزودی پیمانکار این پروژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار سنندج تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج عملیات آماده‌سازی برای احداث این پارک را انجام داده است.

منبع: فارس

کد خبر 444192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناحیه منفصل شهری نایسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،سرهنگ فریدون عبادی گفت: در فروردین امسال، 53 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در خوزستان با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

عبادی از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.

سرهنگ عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی 30041735 اعلام کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان