Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:53:40 GMT

استخدام بیش از ۳ هزار معلم در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۲۰۱

استخدام بیش از ۳ هزار معلم در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ظهر روز بیستم شهرویور ماه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹ آغاز شده است که متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان روز ۲۹ شهریور ماه فرصت ثبت نام در سامانه فوق است، افزود: وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی امسال حدود ۲۸ هزار نفر را برای شغل معلمی جذب خواهد کرد که از این تعداد ۳۰۹۲ معلم سهم شهرستان‌های استان تهران است که از داوطلبانی که حائز شرایط استخدامی هستند دعوت می‌کنم که برای ثبت‌نام شرکت در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ به سایت سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش استخدام پژوهش معلم معاون پژوهش معاون پژوهش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم

ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفر، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

صفدر سلطانی در نشست خبری بزرگداشت روز معلم که امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه  در مجتمع آموزشی سردار سلیمانی، واقع در حاشیه شهر مشهد برگزار شد، عنوان کرد: شعاری که برای هفته معلم در نظر گرفته شده و در بیلبوردهای سطح شهر نیز به چشم می‌خورد،  شعار  «همه مدیون تو هستیم»، است.

وی در رابطه با آمار معلمان جدیدی که وارد چرخه آموزش خواهند شد گفت:  از طریق آزمون آموزگاری که قبلا برگزار شد و در همین هفته اقدامات ارزیابی تکمیلی آن را داریم حدود ۲۱۷۵ نفر استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: آزمون دبیری و هنرآموزی نیز ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و ۲۱۸۴ نفر از این طریق استخدام خواهند شد. همچنین  آزمون کیفیت‌بخشی که مخصوص مربیان تربیتی، مشاوران، معلمان تربیت‌بدنی و سلامت است،  در ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و سهم استان خراسان ۱۸۹۷ نفر است

سلطانی افزود:آزمون ویژه معلولان را داریم که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شده و طی آن ۲۳۹ نفر استخدام خواهند شد. همچنین فرزندان شهدا برای استخدام ویژه آموزش و پرورش ، در آزمونی شرکت خواهند کرد که طی آن ۱۶۵۶ نفر جذب می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ورودی  از دانشگاه فرهنگیان به مدارس را  نیز ۱۸۶۹ نفر ذکر کرد و گفت: در سال جاری،  مجموع ۱۰ هزار و ۸۲۰  نفر و  با احتساب قراردادی که در پیش رو داریم ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر به جمعیت  معلمان آموزش و پرورش استان  اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که حدود ۷۰۰۰ نفر مشمولین و  متقاضیان  بازنشستگی در سال جاری هستند بر همین اساس پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفری، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم