Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند "آقا سعید" و "بچه‌های عباس" از شبکه یک سیما پخش می‌شوند؛ یکی خاطرات اولین فرمانده شهید سپاه کرمانشاه را زنده می‌کند و دیگری تلاش‌های جهادی و تربیتی شهید عباس هنرور را به تصویر کشیده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند "بچه‌های عباس" به کارگردانی عباس رحمانیان ساعتی دیگر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مستند روایتی است از زندگی شهید عباس هنرور، بزرگمردی که خود را وقف تربیت و شکوفایی جوانان نسل اول انقلاب کرد. در مستند بازسازی "بچه‌های عباس" تلاش شده تا به ثمر نشستن و موفقیت در کارهای تشکیلاتی، جهادی و تربیتی روی قشر جوان نشان داده شود. این مستند به تهیه‌کنندگی مسعود گواهیان، امروز 23 شهریور حوالی ساعت 13:10 و به مدت 30 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

دیدار با "آقا سعید" در شبکه یک

 مستند "آقا سعید" با موضوع  روایتی از زندگی  شهید سعید جعفری، اولین فرمانده شهید سپاه کرمانشاه پخش می‌شود. این مستند که امروز ساعت 18 و 2 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود، "سعید جعفری" شهید 27 ساله‌ای که سال 1359  به شهادت رسید را از زبان همرزمانش معرفی می‌کند. شهید صیادشیرازی یکی از کسانی است که در مستند "آقا سعید" از خاطرات و تأثیری که از شهید جعفری گرفته است، می‌گوید. مستند "آقا سعید" به کارگردانی مصطفی فتاحی و تهیه‌کنندگی سعید صفار، کاری از مرکز آفرینش‌های هنری و فرهنگی بسیج است که در سال 1397 برای اولین بار در جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درآمد.

تدارک بسیج صداوسیما برای هفته‌ دفاع‌مقدس/ از فیلم تلویزیونی تا تیزر سینمایی "پوتین قرمزها"زنگ دروس قرآن در مدرسه تلویزیونی + جدول"سفر به چزابه" سریال تلویزیون شد/ "ریحانه" و "ترور خاموش" در راه پخش

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه یک مستند تلویزیون رسانه ملی شبکه یک مستند تلویزیون بچه های عباس شبکه یک پخش می شود آقا سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت