Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی روز دوشنبه در گردهمایی فعالان اربعین اظهار داشت: به دلیل آماده نبودن کشور عراق برای حضور مردم در مراسم اربعین، مسیر خدمت به شیوه دیگری در نقاط مختلف تعریف شده و مواسات و همدلی با نیازمندان در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: موکب داران باید خدمت به مردم را به عنوان هدف اصلی خود دنبال کنند و در این مسیر انسجام داشته باشند و از طرفی با توجه به اینکه خادمین امام حسین(ع) توانمندی انسجام بخشی به نیروی های مردمی را دارند برای انجام خدمت در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خادمین امام حسین (ع) در طول خدمت خود با جمع آوری کمک های مردمی و انسجام بخشی نیروهای انسانی، خدمات بسیار ارزنده ای را ارایه داده اند که قدردان این زحمات هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه موکب‌داران در راه خدمت به مردم از جان و مال خود انفاق می کنند افزود: بدخواهان داخلی و خارجی نتوانسته اند در طول عمر انقلاب اسلامی آسیبی به کشور بزنند و گرچه خسارت هایی وارد کرده اند اما به واسطه حضور گسترده ملت در تمامی صحنه ها، نقشه آنان خنثی شد.

ثمینی بیان کرد: رفتار شیعیان جهان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی لرزه به تن دشمنان اسلام انداخته است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بستر ساز امنیت مردم در این مراسم مذهبی شده است.

وی همچنین اضافه کرد: مقام معظم رهبری و امام راحل همواره نسبت به برگزاری مراسم مذهبی به صورت مردمی تاکید داشته اند و در لرستان نیز این آیین با حضور مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا شد.

وی گفت: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور عزاداران  حسینی در کربلای معلی وجود ندارد مردم همچنان با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این مراسم معنوی را برگزار می کنند.

۶۰ تا ۷۰ موکب اربعین لرستان سال گذشته در ایران و عراق دایر بود و حدود ۲ میلیون زائر برای ورود به کشور عراق از مرزهای این استان تردد کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم استانداری لرستان اربعین حسینی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم استانداری لرستان اربعین حسینی لرستان ویروس کرونا ماه محرم استانداری لرستان اربعین حسینی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است