Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:27:57 GMT

ادامه موج افزایش قیمت ارز در بازار

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۹۲۵

ادامه موج افزایش قیمت ارز در بازار

به گزارش ایرنا، عبور نرخ دلار در بازار آزاد از مرز ۲۷ هزار تومان مهمترین خبر امروز (۲۴ شهریور) بازار ارز بود. این ‌افزایش افسار گسیخته قیمت ارز در بازار غیررسمی در حالی رخ می‌دهد که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز با افزایش ۲۹۰ تومانی نسبت به روز گذشته مواجه بود و به بهای ۲۳ هزار و ۴۹۰ تومان برای خرید و ۲۳ هزار و ۵۹۰ تومان برای فروش عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد افزایش قیمت ۲۹۰ تومانی بود. این صرافی‌ها هر یورو را با بهای ۲۷ هزار و ۶۹۰ تومان خریداری و ۲۷ هزار و ۷۹۰ تومان به فروش می‌رسانند.

اما مشاهدات بازار غیر رسمی ارز از افزایش حدود ۵۰۰ تومانی بهای دلار نسبت به روز گذشته در همین ساعات حکایت دارد. این بازار در حالی که در آخرین ساعات شب گذشته شاهد معامله دلار در محدوده قیمت ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بود، صبح امروز با قیمت ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان معاملات خود را آغاز کرد و طی روندی صعودی، در لحظه تنظیم خبر قیمت دلار از مرز ۲۷ هزار تومان نیز گذر کرده است.

این در حالی است که در سامانه سنا روز کاری گذشته (۲۳ شهریور)،  فروش هر یورو تغییر قابل توجهی نداشت و به مبلغ میانگین ۲۷ هزار و ۳۸۲ تومان به فروش رفت و برای فروش دلار نیز با ثبت افزایش حدود ۴۰۰ تومانی رقم میانگین ۲۲ هزار و ۳۷۹ تومان ثبت شد.

اما سامانه نیما طی روز معاملاتی گذشته شاهد رفتاری متفاوت بود.  فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۶ هزار و ۴۶۶ تومان انجام شده که حاکی از افزایش یک هزار و ۴۰۰ تومانی است. با این وجود فروش حواله دلار در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۶۶ تومان انجام شد که نشان دهنده عدم تغییر قیمت دلار نیمایی در روز معاملاتی گذشته است.

برچسب‌ها دلار نرخ ارز صرافی بانکی یورو سامانه نیما سامانه سنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار نرخ ارز صرافی بانکی یورو سامانه نیما سامانه سنا دلار نرخ ارز صرافی بانکی یورو سامانه نیما سامانه سنا اخبار کنکور ۲۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد

به گزارش پارس نیوز ، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد