Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@17:36:02 GMT

اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۱۰۵

اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

آفتاب‌‌نیوز :

موسسه مهاجرتی دژ پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و در زمینه مهاجرت تجربه زیادی دارد. این موسسه با داشتن کادری مجرب، بهترین روش‌های مهاجرتی را به افرادی که قصد مهاجرت دارند، معرفی می‌کند.

اقامت ترکیه

کشور ترکیه از کشور‌های مهاجرپذیر بوده و این روز‌ها بسیاری از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت کشور ترکیه وجود دارد و افرادی که می‌خواهند اقامت این کشور را دریافت کنند می‌توانند با مراجعه به موسسه مهاجرتی دژ پارس و با توجه به شرایطی که دارند، بهترین نوع اقامت را دریافت کنند.

یکی از متداول‌ترین روش‌های اخذ اقامت ترکیه، اقامت از طریق ویزای کاری است. افراد برای اخذ اقامت کاری کشور ترکیه باید توسط یک شرکت در ترکیه به کار دعوت شده باشند. با توجه به قوانین کشور ترکیه در مورد اقامت کاری، شرکت‌هایی که در کشور ترکیه ثبت شده اند، می‌توانند با توجه به حرفه و تخصص افراد مورد نظر برای افراد متقاضی کار از وزارت کار کشور ترکیه، درخواست اجازه کار نمایند. در صورتی که درخواست افراد برای کار با موافقت مواجه شود، افراد می‌توانند به مدت یک سال در کشور ترکیه اقامت داشته و مشغول به کار شوند. متقاضیان بعد از مدت یک سال می‌توانند ویزای کاری خود را تمدید کرده و ویزای کار دو ساله و سپس سه ساله دریافت کنند.

کشور ترکیه به خاطر رشد اقتصادی و صنعتی بالا، بازار کار بسیار خوبی دارد و به همین دلیل به یکی از مقاصد مهم برای مهاجرت شناخته شده است. این کشور به خاطر داشتن تنوع کاری بالا، هر ساله مهاجران زیادی دارد و افراد زیادی از طریق ویزای کاری به این کشور مهاجرت می‌کنند. هزینه مسکن، رفت و آمد و همچنین خورد و خوراک در این کشور مناسب است و به همین دلیل مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری می‌باشد. برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک با موسسه تیدی پارس تماس بگیرید.

اقامت اروپا

روش‌های زیادی برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد و بسیاری از افراد به روش‌های مختلف در حال مهاجرت به کشور‌های اروپایی هستند. اولین اقدام برای مهاجرت به اروپا مراجعه به سفارت کشور مورد نظر و دریافت ویزای شنگن است. افراد متقاضی برای دریافت ویزای شنگن باید در مرحله اول به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کرده و در صورت دریافت ویزا باید مراحل بعدی را طی کنند. متقاضیان باید هدف خاصی از مهاجرت به اروپا داشته باشند و با توجه به هدفی که دارند می‌توانند با مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر، از یک وکیل با تجربه در این زمینه کمک بگیرند. متقاضیان با داشتن ویزای شنگن می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به کل کشور‌های حوزه شنگن سفر کنند.

قاره اروپا برای افراد مهاجر از نظر کاری، تحصیلی و مالی شرایط مختلفی در نظر گرفته است. به عنوان مثال بعضی از کشور‌های اروپایی به افراد سرمایه گذار نیاز دارند و بیشتر از طریق ویزای سرمایه گذاری به افراد متقاضی، اقامت می‌دهد. متقاضیان با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت می‌توانند در کشور مورد نظر سرمایه گذاری کرده و بعد از مدتی اقامت دائم این کشور را کسب کنند. از دیگر روش‌های مهاجرت به اروپا، مهاجرت از طریق ویزای کاری است، ولی این امر در مورد همه کشور‌های اروپایی صدق نمی‌کند و بسیاری از کشور‌های اروپایی به افراد ویزای کاری نمی‌دهند. در حقیقت می‌توان گفت افرادی که قصد دارند از طریق ویزای کاری اقامت اروپا را دریافت کنند، باید دعوتنامه ایی از طرف یک شرکت معتبر داشته باشند تا بتوانند از طریق ویزای کاری خود اقامت آن کشور را دریافت کنند. افراد متقاضی برای مهاجرت به اروپا از طریق ویزای کاری، باید در ابتدا ویزای کاری خود را گرفته و سپس برای اخذ اقامت دائم خود بقیه اقدامات را انجام دهند. کلیه افرادی که می‌خواهند از طریق ویزای کار، اقامت کشور‌های اروپایی را دریافت کنند، باید در ابتدا به مدت چند سال در کشور مورد نظر کار کرده و مالیات خود را نیز به موقع پرداخت کنند. متقاضیان بعد از گذراندن این مراحل می‌توانند برای همیشه اقامت آن کشور را بگیرند.

یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت اروپا، اخذ اقامت از طریق تحصیل است. از آن جایی که کشور‌های اروپایی دانشگاه‌های معتبری داشته و مدرک آن‌ها در سراسر دنیا دارای اعتبار است، بسیاری از متقاضیان از طریق ادامه تحصیل در اروپا اقامت کشور‌های اروپایی را می‌گیرند. بیشتر دانشگاه‌های اروپایی برای پذیرش دانشجویان غیر بومی، به مدرک زبان معتبر نیاز دارند و بدون وجود این مدرک دانشجویان قادر به ادامه تحصیل نخواهند بود. به همین دلیل دانشجویان باید قبل از اقدام به مهاجرت، شرایط مورد نیاز را بررسی کرده و سپس اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کنند. افرادی که از طریق ویزای تحصیلی اقامت کشور‌های اروپایی را می‌گیرند، می‌توانند بعد از پایان یافتن دوران تحصیل، در رشته تحصیلی خود کاری پیدا کرده و در آن کشور مشغول به کار شوند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترکیه خرید ملک تبلیغات طریق ویزای کار کشور های اروپایی مهاجرت به اروپا برای اخذ اقامت دریافت کنند کشور مورد نظر افراد متقاضی اقامت ترکیه برای مهاجرت اقامت اروپا اقامت کشور کشور ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی