Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه، بیانیه‌ای در محکومیت اهانت و توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است، عمل رذیلانه، ضدانسانی و ضداخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو فضای منفی را ایجاد کرد و هر مسلمان آزاده‌ای را بر آن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدام اهانت‌آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلم‌های زهرآگین و زبان‌های دشمنان دشنام دهنده و حرکت‌های اختلاف‌افکن که در کشورهای غربی طی سال‌های گذشته بارها مشاهده شده است بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین متعهد و متدین را جریحه‌‌دار و آزرده‌خاطر ساخت و این خود به روشنی حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه ضمن محکومیت این اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو، هرگونه توهین به مقدسات ادیان و پیامبران را به شدت محکوم کرده و ضمن هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران آن‌ها در منطقه یادآور می‌شود که ملت‌های مسلمان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی نسبت به مسائل این منطقه حساس، هوشیار بوده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت و اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

امید است با پیگیری‌های مجدانه وزارت امور خارجه در اعتراض رسمی به دولت‌های حامی، شاهد توقف این اقدامات وقیحانه و برخورد با عاملان و مسببان  این جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان باشیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج شارلی ابدو اسلام نشریه فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان