Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:02:38 GMT

اخلاص و تجلی دین در انقلاب و نظام واقعیت پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۵۴۴

اخلاص و تجلی دین در انقلاب و نظام واقعیت پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ویژگی‌های بارز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: اخلاص و تجلی دین در انقلاب و نظام اسلامی ما واقعیت پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، عبدالرضا پورذهبی 24 شهریور ماه 99 در مجمع عالی بسج استان بیان کرد: انسانی که خود را در محضر پروردگار قرار می‌دهد از همه چیز خود می‌گذرد و این بیانگر تجلی یک فرد عابد در مقام عبودیت بوده و بی‌شک بندگی و عبودیت نیز تابلوی اصلی بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی به اهمیت فضای مجازی پرداخت و بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی مدون و مدیریت مناسب فواید استفاده از فضای مجازی را برجسته کنیم و از ظرفیت‌های این فضا بهره ببریم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تشکیل گروهی متشکل از افراد صاحب‌نظر در حوزه فضای مجازی را ضروری خواند و افزود: این گروه با ارائه راهکارهای مناسب می‌توانند زمینه استفاده مناسب را از فضای مجازی فراهم کنند.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: قطعا با توان فکری و ظرفیت بسیجیان استان می‌توانیم برای استفاده درست از ظرفیت فضای مجازی بهره ببریم.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مجمع اعلام کرد: مجمع عالی بسیج استان متشکل از نخبگان و فرهیختگان استان است که با داشتن خلاقیت و نبوغ فکری می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

 

 

سید صادق حسینی افزود: انقلاب اسلامی ما با استفاده از ظرفیت بسیجی توسعه دانش، جهش و رونق تولید، اقتصاد و رفاه عمومی را در اولویت خود قرار داده و با استفاده از نیروی عظیم مردمی، انقلابی، فرهیختگان و اندیشه‌ورزان بدنبال حل مشکلات جامعه است.

 

 

وی به کارکردهای مجمع بسیج استان پرداخت و اضافه کرد: کمک به محرومان، رفع مشکلات حاشیه شهرها، محرومیت‌زدایی، توسعه بخش کشاورزی و حتی راه‌انداختن کارگاه‌های تولیدی نیمه فعال و راکد از کارکردهای مجمع بسیج استان است که می‌تواند در این راستا عمل کند.

 

 

وی رفع معضل کولبری را از دیگر اهداف و برنامه‌های مجمع عالی بسیج با ارائه راهکارهای علمی و قابل اجرا عنوان  و بیان کرد: ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آسیب‌های اجتماعی، تقویت طرح‌های کمک به محرومین، مبارزه با فساد اداری، اخلاقی و غیره جز برنامه‌ها و اهداف اصلی بسیج در سطح استان است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: در صددیم زحمات و تلاش فکری همکاران بسیج را در کارگروه‌ها جمع‌بندی ‌کنیم و به دو روش استانی و ملی پیگیری و مطالبه‌گری را در راس کار خود قراردهیم.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: پورذهبی مجمع عالی بسیج استان کردستان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام