Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

قهرمانی دینامو با درخشش هندبالیست های ایرانی

فینال رقابت‌های هندبال کاپ رومانی برگزار شد و تیم دینامو بخارست رومانی که لژیونرهای ایرانی سعید حیدری‌راد و سید علیرضا موسوی را به خدمت دارد در مقابل تیم سود با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ به برتری رسید و قهرمان کاپ رومانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نیمه نهایی و نهایی کاپ رومانی ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود که اکنون با بهتر شدن شرایط در برخی از کشورها از سر گرفته شد.

همیلتون، فاتح هزارمین گرندپری فراری

نهمین مرحله از مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان در پیست «موجه‌لو» شهر توسکانی ایتالیا برگزار و با قهرمانی لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس به پایان رسید.

والتری بوتاس، دیگر راننده تیم مرسدس و الکس آلبون از ردبول، دوم سوم شدند.

این مسابقه، هزارمین گرندپری تاریخ تیم فراری بود. شارل لکلرک و سباستین فتل، رانندگان تیم فراری در این رقابت هشتم و دهم شدند.

در دورهای نهم و چهل و ششم این مسابقه، تصادف‌های رخ داد که 8 راننده (اشترول، اوکان، ساینس، جیوویناتزی، لطیفی، ماگنوسن، فرستاپن و گسلی) از دور رقابت خارج شدند.

آخرین بازی که یک گرندپری با 2 پرچم قرمز مواجه شده بود، سال 2016 برزیل بود.

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک در پیست سوچی کشور روسیه برگزار خواهد شد.

8 مهرماه، زمان استارت لیگ کشتی فرنگی

نشست هماهنگی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی امروز با حضور مسئولان فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های حاضر، در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد رقابت‌های دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی از 8 مهرماه به صورت متمرکز و با حضور 10 تیم در شهر تهران برگزار شود.
نکته قابل توجه این جلسه این بود که با توجه به عدم حضور تیم خراسان جنوبی و با موافقت نمایندگان باشگاه‌ها مسابقات برای 3 تیم گروه ج مجددا قرعه کشی شد.

عبادی پور در تیم منتخب هفته اول پلاس لیگا

فصل جدید لیگ والیبال لهستان در حالی با حضور تماشاگران آغاز شد که در هفته اول این رقابت‌ها، تیم اسکرا بلهاتوف میهمان تیم کوپروم لوبین بود.
این بازی با نتیجه ۳ بر یک (۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸ و ۲۴ بر ۲۶) به سود اسکرا به پایان رسید و میلاد عبادی‌پور ستاره ایرانی این تیم، با کسب ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن تیمش شد.

دریافت‌کننده قدرتی تیم اسکرا بلهاتوف لهستان، با درخشش خود در هفته نخست مسابقات پلاس‌لیگا، در تیم منتخب هفته قرار گرفت.
عبادی پور که چهارمین فصل حضورش در این تیم لهستانی را سپری می کند، امیدوار است برای دومین بار بتواند با اسکرا به قهرمانی در پلاس لیگا برسد.

بهترین بازیکن سال قبل NBAدر مسیر جدایی

چند روز قبل بود که تیم میلواکی باکس در سری نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA مقابل میامی هیت با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
آخرین شکست در حالی برای باکس رقم خورد که "یانیس آنته‌توکومپو" به دلیل آسیب دیدگی پا نتوانست در این دیدار مهم تیمش را همراهی کند. یانیس اما در پایان آن بازی عنوان کرد جایی نمی‌رود و فصل آینده هم در میلواکی خواهد ماند. با این حال از روز گذشته آنفالو کردن هم‌تیمی‌ها و حساب کاربری تیم میلواکی از سوی این ستاره یونانی باعث شد شایعه جدایی او قوت بگیرد..
یانیس MVP فصل پیش NBA محسوب می‌شود و پیش از این هم برخی رسانه‌ها از جدایی او در صورت نرسیدن باکس به فینال کنفرانس شرق خبر داده بودند.
البته برخی این حرکت ابرستاره یونانی باکس را نوعی ترفند تجاری می‌دانند، اما حالا هواداران میلواکی بیش از پیش نگران جدایی آنته‌توکومپو شده‌اند.

ناظمی بعد از کاندیداتوری از سرپرستی کنار رفت

مازیار ناظمی که در 6، 7 ماه اخیر سرپرستی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را برعهده داشت، بعد از نام نویسی در انتخابات این فدراسیون از سمت خود کنار رفت.
ناظمی که طبق قوانین نمی توانست تا انتخابات هم به عنوان سرپرست و هم کاندیدا به کار خود ادامه دهد، استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد. در همین راستا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد تا او برگزار کننده انتخابات این فدراسیون باشد.
جواد برات، عزیزه تراز، مهدی دستگردی، حجت الله سلگی، محمود صیدانلو، رضا طاهری آلاشتی، محمد فراهانی، ندا مطلبی، مازیار ناظمی، رامین وطن دوست، حسین هاشمی فرد، مهران همتیان 12 نفری هستند که برای انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نام نویسی کردند.

دعوت دوباره نوروزی به کمیته انضباطی

به گفته پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه کمیته انضباطی روز چهارشنبه 26 شهریورماه برای رسیدگی به پرونده افشین نوروزی برگزار خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی به دلیل مصاحبه با رسانه‌ها و برای ارائه توضیحات به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده است.

نوروزی پیش از این یک بار در سال گذشته بعد از مسابقات انتخابی به کمیته انضباطی فراخوانده شده بود.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال هندبال اتوموبیلرانی کشتی والیبال بسکتبال تنیس روی میز لوئیس همیلتون میلاد عبادی پور یانیس آنته توکومپو مازیار ناظمی افشین نوروزی تیم هندبال د

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها هندبال اتوموبیلرانی کشتی والیبال بسکتبال تنیس روی میز لوئیس همیلتون میلاد عبادی پور یانیس آنته توکومپو مازیار ناظمی افشین نوروزی تیم هندبال د کمیته انضباطی پلاس لیگا عبادی پور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر منتخب هفته در جهان

عکاس: منابع خارجی

دیگر خبرها

  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین