Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:30:58 GMT

مقاومت درس اول دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۲۳۲۵

مقاومت درس اول دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار مولایی، فرمانده سپاه البرز با اشاره به این که درس اول دفاع مقدس، مقاومت بود، مقاومت می تواند معجزه کند به طوری که مقاومت برگرفته از آموزه های دینی است گفت: درس دوم دفاع مقدس این است که ملتی که روی پای خود می ایستد می تواند شیرینی پیروزی را بچشد، ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ما می توانیم را به خوبی اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه البرز افزود:  در زمان دفاع مقدس کوچک ‌ترین و معمولی ترین تجهیزات را نداشتیم اما اکنون بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات به دست توانمند جوانان کشورمان ساخته شده است بدون این که به کشورهای دیگر تکیه کنیم.

سردار مولایی گفت: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که اگر وحدت داشته باشیم موفق می‌شویم، ۴۰ سالگی یعنی پختگی و باید تجارب جنگ را یک بار دیگر به مردم بگوییم.

او افزود: در هفته دفاع مقدس در فضای مجازی فعال خواهیم بود تولید محتوا و کارهای فرهنگی که تدارک دیده شده در فضای مجازی منعکس می‌شود.

فرمانده سپاه البرز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴۰ هفته هر استان به مدت یک هفته اتفاقات هشت سال دفاع مقدس را به نمایش می گذارد.

سردار مولایی افزود: همایش یادگاران دفاع مقدس،کاروان رزمندگان دیروز و مدافعان سلامت امروز، مراسم های آبروی محله، افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی، فعالیت های فرهنگی در نمایشگاه دفاع مقدس و معرفی دستاوردها و اقدامات در زمان جنگ و بعد از آن مهم ترین برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام / ر.ن 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس فضای مجازی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان