Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@04:37:58 GMT

تکلیف بازی استقلال و الوحده امروز مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۲۳۶۷

تکلیف بازی استقلال و الوحده امروز مشخص می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران که در دوحه حضور دارد تمرینات آماده سازی جهت رویارویی با تیم الوحده امارات در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته است.

استقلالی‌ها در حالی آماده این مسابقه شده‌اند که کاروان الوحده به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا هنوز به دوحه سفر نکرده‌اند و معلوم هم نیست در ادامه مسابقات حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع موجب نگرانی آبی پوشان شده است و مجید نامجومطلق و وریا غفوری به عنوان سرمربی و کاپیتان استقلال در کنفرانس خبری روز گذشته به آن اشاره کردند. شب گذشته که آخرین جلسه تمرینی شاگردان نامجومطلق برای بازی انجام شد ناظر AFC در محل تمرین حضور یافت.

استقلالی‌ها از ناظر بازی سوال کردند که تکلیف سرنوشت دو مسابقه آنها با الوحده در حالیکه مشخص نیست آنها به قطر سفر کنند چه می‌شود که ناظر در پاسخ ابراز بی اطلاعی کرده است اما همینطور اعلام کرد 5 ساعت پیش از شروع این بازی - یعنی ساعت 17:30 به وقت تهران - سرنوشت بازی این دو تیم مشخص می‌شود.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه‌ای که منتشر کرد بازهم دیدار الوحده-استقلال را در لیست مسابقات امروز (دوشنبه) هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است!

351 / 351 استقلال الوحده امارات کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال الوحده امارات کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس 2024، را کسب کند تا شیرهای جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای پنجمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک 2004 آتن و 2016 ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

لازم به یادآوری است که پیش از این دو سهمیه قاره آسیا به ازبکستان و ژاپن رسیده بود که قرار است امروز دیدار نهایی این تورنمنت را برگزار کنند و قهرمان زیر 23 سال آسیا مشخص شود. تیم زیر 23 سال اندونزی هم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات بود، اکنون قرار است در دیدار پلی آف با گینه نماینده قاره آفریقا دیدار کند تا در صورت امکان برای نخستین‌بار، آسیا در فوتبال المپیک، بدون احتساب میزبان 4 نماینده داشته باشد.

تیم زیر 23 سال عراق در پاریس با تیم‌های آرژانتین، مراکش و اوکراین هم‌گروه است که این موضوع قطعا چالش مهمی برای جوانان فوتبال این کشور است و آنها از همین امروز با رویای صعود از این گروه و تکرار اتفاق خاص 20 سال پیش، در ذهن خود پرورش خواهند داد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود