Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» رئیس کل بیمه مرکزی، با اعلام خبر حل مشکل ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی گفت: به دلیل مشکل ایجاد شده میان نمایندگان بیمه با سازمان تامین اجتماعی در خصوص هزینه‌های بیمه و تصور سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه نمایندگان بیمه، پیمانکاران آن سازمان بوده و بابت پیمانکاری درصد بالایی (حدود ۱۶درصد) را برای هزینه بیمه‌ای آنها در نظر گرفته بود، اقداماتی در راستای برطرف شدن این سوء برداشت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان شرکت‌های بیمه در غالب بخش خصوصی در حال فعالیت هستند، افزود: براساس پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران ایران، مسئله ماده ۳۸ نمایندگان بیمه برطرف شد به این معنا که دیگر از طرف سازمان تامین اجتماعی مبلغ بیمه پیمانکاری از نمایندگان دریافت نمی‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین یادآور شد: به تمامی ۸۰ هزار نمایندگان بیمه سراسر کشور همچنین ابلاغ شده است تا به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده و کد شغل خود را دریافت کنند.

ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی کلیه کارفرمایان و پیمانکاران تحت عضویت سازمان تامین اجتماعی را مکلف می‌سازد که علاوه بر بیمه کردن کارکنان خود، نسبت به بیمه نمودن نیروهای مربوط به پروژه‌های مناقصه‌ای و قراردادی نیز اقدام کند.

برچسب‌ها غلامرضا سلیمانی سازمان تامین اجتماعی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی سازمان تامین اجتماعی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران غلامرضا سلیمانی سازمان تامین اجتماعی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی نمایندگان بیمه بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر