Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@08:32:52 GMT

ابزاری که انجام کارها را ساده‌تر می‌کند +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۷۳۴

ابزاری که انجام کارها را ساده‌تر می‌کند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مهندسان نوعی ابزار را طراحی کردند که قادر است انجام کارهای متفاوت را ساده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، ابزارهای متفاوت انجام کارها را برای مردم راحت‌تر می‌کنند. هرچه کاربردهای یک قطعه ابزار بیشتر باشد آن ابزار از ارزش بالاتری برخوردار است. مهندسان نوعی ابزار را تولید کرده‌اند که کارهای متفاوتی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این ابزار که به شکل انبردست است می‌تواند کارهای متفاوتی از قبیل باز کردن در جعبه‌های بزرگ، سفت کردن پیچ‌ها، نگه‌داشتن قطعات فلزی و پلاستیکی و فعالیت‌های دیگری را انجام داد. اندازه دهنه این انبردست پرکاربرد به سادگی قابل تنظیم است و می‌توان با چرخاندن اهرمی در وسط ابزار میزان فشار وارد بر اجسام مختلف را تغییر داد. در ادامه ویدئویی از این ابزار را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/4144/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: خودرو سیستم عامل اندروید نقص عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی