Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: سهمیه استان البرز در آزمون استخدامی سال 99 هزار و 71 نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به برگزاری هشتیمن آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، بیان کرد: ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۹۹/۶/۲۰ آغاز شده و تا تاریخ ۹۹/۶/۲۹ روز شنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسؤول از تعداد هزار و 71 نفر سهمیه استان البرز ۶۸۳  نفر به عنوان آموزگار، ۱۵۹ نفر به عنوان دبیر در رشته‌های مختلف، ۱۴۳ نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی تربیتی و مشاوره مدرسه، و ۸۶ نفر نیز به عنوان هنرآموز هنرستان‌های استان در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

جدول| تعداد افرادی که توسط آزمون استخدامی در حوزه‌های مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان البرز جذب خواهند شد

قاسمی تصریح کرد: این افراد پس از اعلام نتایج نهایی، باید برای شرکت در دوره‌های مهارت آموزی یک ساله اقدام کنند و گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع، شرط لازم برای استخدام در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند در سامانه سنجش برای حضور در آزمون ثبت نام کنند، ادامه داد: زمان دریافت کارت ورود به جلسه ششم آبان ماه۱۳۹۹ می‌باشد و زمان برگزاری آزمون نیز نهم آبان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کمبود نیرو انسانی در این اداره کل، اظهار کرد: متاسفانه کمبود سرانه نیرو انسانی در این استان به حدی است که با این تعداد جذب موفق به رفع محدودیت‌ها نخواهیم شد.

قاسمی با اشاره به اینکه همچنین با ورود این تعداد نیرو، گروهی نیز بازنشسته خواهند شد، افزود: دو هزار دبیر و معلم البرزی شرایط بازنشستگی دارند که در این میان برخی استمرار به خدمت خواهند داشت.

وی افزود: در سال جاری نیز با هدف تأمین نیاز مراکز آموزشی استان البرز ۸۴۹ نفر جذب شدند که ۵۹۵ نفر از آن‌ها توسط آزمون استخدامی سال گذشته و ۲۵۴ نفر فارغ اتحصیلان دانشگاه فرهنگیان بودند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استخدامی جذب نیرو آموزش و پرورش استان البرز آموزش و پرورش آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

مهدی میرزاپور گفت: در این آزمون استخدامی تعداد ۹ هزار و ۲۷۳ داوطلب از استان همدان هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۲ خانم و ۲ هزار و ۲۲۱ آقا در آزمون شرکت کرده اند.

او گفت: از همه این شرکت کنندگان تعداد ۴۹۱ نفر در آموزش و پرورش استان همدان مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج این آزمون به سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد