Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۴ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاق سوخت در سراوان 

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کشنده سوخت کش خبر داد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی گفت: روز گذشته مأموران ایستگاه بازرسی"گشت"هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "سراوان " به "خاش" به دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در این راستا خودروی مذکور توقیف و یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ سرگلزائی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

دستگیری ۲۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در "مهرستان"

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری ۸ خرده فروش و ۱۴ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ " محمد سرگزی  گفت: در راستای مبارزه فروش مواد مخدر در سطح محلات و به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهرستان عملیاتی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان: مأموران در روز گذشته با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی موفق شدند ۸ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و با معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، ۱۴ معتاد متجاهر و کارتن خواب را نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.

دستگیری سارقان مغازه با ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی در "زابل"

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای مغازه با ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی خبرداد.

سرهنگ "احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه دربازار شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با رصد دوربین‌های مداربسته و انجام اقدامات تخصصی، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های شهرستان زابل دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۳ باب مغازه با همدستی دوست ۲۳ ساله اش در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری همدست سارق خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وقتی چاقو دسته خودش را می‌برّد! / مجروحیت سارق مسلح توسط همدستش حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که حین سرقت از یک شهروند با شلیک غیرعمد و ناگهانی همدستش مجروح می‌شود.

سرهنگ "حیدرعلی کیخایی مقدم اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام در یکی از محلات شهر چابهار، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی صورت گرفته مشخص شد، ۲ سارق مسلح به صورت پیاده، با تهدید سلاح کلاش قصد سرقت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشته اند که اسلحه یکی از سارقان به ناگهان شلیک شده و همدست دیگرش را از ناحیه پا مجروح می‌سازد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: این سارق پس از مجروحیت ناگهانی همدست خود با دستپاچگی از محل متواری و همدست مجروح او نیز لنگ لنگان قصد فرار از محل را داشته که با حضور مأموران دستگیر و به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

سرهنگ کیخایی مقدم خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری همدست متواری این سارق ادامه دارد.

دستگیری ۵ سارق با ۸ فقره سرقت در "خاش"

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در طرح ارتقاء امنیت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف دستگیری سارقان در حوزه کلانتری ۱۱ این شهرستان اجرا شد.

او افزود: در این رابطه ۵ سارق حرفه‌ای که در امر سرقت اماکن خصوصی، منزل و اموال داخل خودرو فعالیت داشتند شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، علاوه بر توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که سارقان در سرقت‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کردند، مقادیر زیادی وسایل مسروقه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، بهمراه یک قبضه کلت کمری کمری، و تعدادی مهمات جنگی کشف شد.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به اینکه سارقان پس از اعتراف به ۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی و رضایتمندی شهروندان بصورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه سوخت قاچاق سارقان مسلح فرمانده انتظامی شهرستان ۵۰۰ میلیون ریال سطح شهرستان شهرستان زابل ارتقاء امنیت معتاد متجاهر سارق حرفه ای طرح ارتقاء خرده فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت